خبرگزاری کار ایران

گیتی در آخرین بازی خانگی خو به پیروزی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۸۱۶

تیم والیبال گیتی‌پسند در آخرین بازی خانگی‌اش در رقابتی آسان نتیجه را ۳ بر صفر به نام خود کرد تا با روحیه بهتر به آخرین بازی مرحله مقدماتی برود.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال عصر امروز (چهارشنبه ،۱۶ اسفندماه) در سالن مخابرات برابر شهرداری گنبد به میدان رفت که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود قرمزپوشان اصفهان به اتمام رسید.

شاگردان سعید عقیلی در ست نخست بازی را پایاپای شروع کردند، اما هرچه از بازی گذشت گیتیزن‌ها عملکرد بهتری پیدا کردند و اختلاف امتیاز ایجاد کردند. از سوی دیگر باتوجه بر اینکه نتیجه این دیدار برای شهرداری گنبد تفاوتی در جدول ایجاد نمی‌کرد با همه بازیکنان خود به اصفهان نیامدند و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

در ست دوم بازیکنان شهرداری گنبد بازی بهتری نسبت به ست قبل داشتند، اما گیتیزن‌ها همچنان با اختلاف امتیاز بازی کردند. سعید عقیلی در این دیدار بازیکنان جوان خود را به زمین فرستاد و به بیشتر شاگردان خود فرصت بازی داد تا این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

در دست سوم از همان ابتدا گیتیزن‌ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند تا سرمربی شهرداری گنبد تایم استراحت بگیرد. گنبدی‌ها که این دست عملکرد بهتری داشتند، اختلاف امتیاز را کم کردند و پایاپای گیتی‌پسند پیش آمدند، اما در نهایت این شاگردان عقیلی بودند که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

گیتی‌پسند با این پیروزی شانزدهمین برد خود را ثبت کرد و فعلا در رده چهارم جدول قرار گرفت. از سوی دیگر شهرداری گنبد که حضورش در پلی‌اوت قطعی شده است، در این مسابقه هجدهمین ناکامی فصل را تجربه کرد تا با هفت برد و ۲۵ امتیاز در رتبه سیزدهم باقی بماند.

به این ترتیب گیتی‌ها آخرین دیدار مرحله گروهی را هفته آینده با فولاد سیرجان صدرنشین در تهران برگزار کرده و راهی پلی‌آف می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز