خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال/ انتقام گیتی پسند از ایفاسرام

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۱۵

تیم والیبال گیتی‌پسند در خانه میزبان ایفاسرام اردکان بود که قرمزهای اصفهان دیدار رفت را با پیروزی ۳ بر ۲ جبران کردند.

به گزارش ایلنا تیم والیبال گیتی‌پسند امروز (چهارشنبه-۹ اسفند ماه) در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه مخابرات میزبان ایفاسرام اردکان بود که این دیدار خانگی با حساب ۳ بر ۲ به سود میزبان ثبت شد و اصفهانی‌ها انتقام بازی رفت را گرفتند.

در ابتدا گیتی بازی را خوب شروع نکرد و ۳ امتیاز از مهمان یزدی‌اش عقب افتاد که این اختلاف امتیازات تا آخر ست ادامه داشت و ۲۵ بر ۱۸ به ایفاسرام واگذار شد، اما دست دوم برای گیتی‌ها متفاوت آغاز شد و در این دست توانستند با هماهنگی بهتر و استفاده از آقاجانی در دریافت ۲۵ بر ۲۱ حساب ست‌شماری را ۱ بر ۱ کنند.

سومین ست باز هم با برتری مهمان شروع شد و تا امتیاز ۲۰ پیش رفتند، اما این بار شاگردان عقیلی توانستند پس از تساوی امتیازات ورق بازی را به سود خود برگرداند و با یک کامبک دیدنی ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.

چهارمین دست در حالی با برتری ایفا دنبال شد که این بار گیتی‌ها با چند خطای فردی نتوانستند دوباره به بازی برگشته و ۲۵ بر ۱۸ این ست را واگذار کردند تا کار به ست سرنوشت‌ساز پنجم کشیده شود.

این رقابت جذاب در ست پایانی برای دو تیم پایاپای شروع شد و هر دو تیم در امتیازگیری پا به پای هم پیش رفتند، تا آرام آرام موتور گیتی‌پسند روشن شده و با چند دفاع جذاب پیش بیفتد.در نهایت این رالی جذاب با برتری ۱۵ بر ۱۰ گیتی‌پسند در ست پنجم به پایان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز