خبرگزاری کار ایران

بنجامین سسکو:

بازی با رئال مادرید رویای کودکی‌ام بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۵۵۹

بنجامین سسکو، بازیکن لایپزیش، معتقد است که رویارویی با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو یک بازی شگفت انگیز است.

به گزارش ایلنا، لایپزیش در بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید با گل براهیم دیاز 1-0 شکست خورد و بنجامین سسکو معتقد است آن‌ها تمام توانایی خود را در آن بازی نشان دادند اما بدشانس بودند.

سسکو پیش از بازی روز چهارشنبه در دور برگشت مقابل رئال مادرید گفت:"فکر می‌کنم ما تمام تلاش خود را کردیم و بازی فوق العاده‌ای انجام دادیم. در مقابل دروازه کم شانس بودیم اما فکر می‌کنم این برای ما به عنوان انگیزه‌ای در برنابئو بکار می‌آید."

قدم گذاشتن در زمین مادرید در حال حاضر انگیزه بزرگی برای این بازیکن اسلوونیایی است:"بازی مقابل تیمی مانند مادرید در چنین مرحله مهمی هیجان انگیز است. این اولین بار بود که مقابل رئال در این مرحله بازی می‌کردم و یک لحظه بسیار خاص بود. بازی‌های زیادی را از برنابئو در تلویزیون دیده‌ام.  بازی در آنجا یک لحظه باورنکردنی خواهد بود."

با وجود شکست در بازی رفت، سسکو امیدوار است تیمش تمام تلاش خود را برای برد انجام دهد:"مطمئنم که بیش از صد در صد توان‌مان را مقابل رئال می‌‌گذاریم. مطمئناً سخت خواهد بود، این برای ما واضح است اما ما هم شانس داریم. روش ما برای نحوه رویارویی با بازی‌‌ها باید همیشه یکسان باشد. سختی چیزهایی را که پیش روی خود داریم درک می‌کنیم."

بازی چهارشنبه شب به دلایل زیادی برای این بازیکن اسلوونیایی خاص خواهد بود:"این از دسته بازی هایی است که وقتی کودک هستید تصور می‌کنید که یک روز می‌توانید بازی کنید. تصور می‌کنی، باور نمی‌کنی که می‌تواند واقعی شود. بازی مقابل مادرید یک رویاست، یک اتفاق هیجان انگیز."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز