خبرگزاری کار ایران

غیبت‌های جنجالی مهدی طارمی سریالی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۴۲۷

غیبت‌های سریالی مهدی طارمی در فهرست پورتو خبرساز شده است.

به گزارش ایلنا، بازیکنی که تا همین فصل گذشته یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم پرتغالی به شمار می‌رفت و با پورتو تجربه قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه فوتبال پرتغال را دارد اما این مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که سابقه آقای گلی لیگ برتر پرتغال را هم در کارنامه دارد، در حال گذراندن بدترین فصل خود در دوران حضورش در این کشور است.

او در 11 بازی اخیر پورتو در لیگ برتر پرتغال، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا تنها در یک مسابقه فرصت بازی به‌دست آورده و 22 دقیقه برای تیمش برابر آروکا به میدان رفته و در 10 مسابقه دیگر غایب بوده که چهار غیبت او به‌واسطه حضورش در جام ملت‌های آسیا بوده اما شش غیبت دیگر این بازیکن به دلیل ناآمادگی و مصدومیت بوده است! پورتو در حالی باید فردا در دیداری حساس در لیگ برتر پرتغال به مصاف بنفیکا برود که وضعیت طارمی برای حضور در این مسابقه هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

هر چند که روزنامه «ابولا» در خبری مدعی شد طارمی روند مصدومیتش را پشت‌سر گذاشته و به دیدار حساس مقابل بنفیکا می‌رسد و تصمیم نهایی بر عهده سرژیو کونسیسائو سرمربی پورتو خواهد بود.

با این حال، بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که در فصل جاری، طارمی عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته است. او در لیگ برتر پرتغال در 16 مسابقه سه گل زده و در 25 باری که در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته توانسته شش گل بزند و چهار بار در قامت گل‌ساز بدرخشد.

این در حالی است که طارمی در آستانه ثبت یکی از بزرگ‌ترین نقل‌ و انتقالات تاریخ فوتبال ایران است.

او مورد توجه باشگاه اینتر قرار گرفته و بر اساس ادعای خبرنگاران مشهور و سرشناس در حوزه نقل‌ و انتقالات، فاصله طارمی تا پیوستن به نراتزوری تنها امضای قراردادش باقی مانده است و این بازیکن از فصل آینده کارش را در سری‌ A ایتالیا پیش خواهد برد.

در این شرایط، طارمی چشم‌انتظار اعلام زمان برگزاری تست‌های پزشکی‌اش است تا برای پیوستن به اینتر آخرین قدم را بردارد.

در این شرایط، شایعاتی هم مطرح شده و گفته می‌شود که طارمی برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش، قصد بازگشت به میادین را ندارد! با این اوصاف، مشخص نیست زمان بازگشت طارمی به میادین چه زمانی خواهد بود اما بعید به نظر می‌رسد که او بخواهد تا پایان فصل، دور از فهرست پورتو باشد.

طارمی به تیم ملی می‌رسد؟

تیم ملی ایران در فیفادی ماه مارس باید در دو مسابقه از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف ترکمنستان برود و مشخص نیست که برای این دو دیدار آیا طارمی به اردوی ملی دعوت خواهد شد یا خیر.

آنچه مشخص است اینکه طارمی بعد از پایان جام ملت‌های آسیا، در پنج مسابقه تنها 22 دقیقه به میدان رفته که این مسأله نشان از ناآمادگی او دارد و باید دید دوری‌اش از ترکیب تیم پرتغالی تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند و جزئیات بیشتر درباره مصدومیت او و البته زمان حضورش در تست‌های پزشکی اینتر چه زمانی رسماً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز