خبرگزاری کار ایران

گمانه زنی برای جانشین کلوب در لیورپول

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۷۲۲

بعد از اینکه یورگن کلوپ رسماً اعلام کرد در پایان فصل از لیورپول جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده نیمکت لیورپول آغاز شد.

به گزارش ایلنا در حال حاضر و به گفته رسانه‌ها، ژابی آلونسو اصلی‌ترین گزینه قرمزهای مرسی ساید برای جانشینی یورگن کلوپ است. اما جذب این سرمربی چندان راحت نیست، چون بایرن مونیخ هم مثل لیورپول به دنبال آلونسو است. به گزارش سم والاس، خبرنگار نشریه آنفیلد تاک، یولیان ناگلزمن و روبن آموریم دو گزینه مدیران لیورپول در صورت عدم موفقیت در جذب ژابی آلونسو هستند.

این خبرنگار گفت: «سران باشگاه اگر موفق به جذب ژابی آلونسو نشوند به دنبال گزینه‌های دیگر خود، یعنی روبن آموریم و یولیان ناگلزمن خواهند رفت. هدف اصلی باشگاه همچنان آلونسو است و مدیران تمام تلاش خود را برای استخدام این سرمربی اسپانیایی می‌کنند.»  یولیان ناگلزمن در حال حاضر هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده دارد، اما قرارداد این سرمربی جوان پس از یورو 2024 به پایان می‌رسد. شنیده‌ها حاکی از این است که ناگلزمن تمایل ندارد قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کند و پس از پایان جام ملت‌ها از این تیم جدا می‌شود و هدایت یک تیم باشگاهی را بر عهده می‌گیرد. 

روبن آموریم، سرمربی پرتغالی اسپورتینگ پرتغال هم که از دیگر گزینه‌های مدیران لیورپول به شمار می‌رود، تیمش عملکرد خوبی در این فصل لیگ پرتغال داشته. آموریم توجه چند باشگاه دیگر همچون بارسلونا را هم به خود جلب کرده و باید دید در تابستان 2024 سرنوشت این سرمربی چگونه رقم می‌خورد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز