خبرگزاری کار ایران

معتمدکیا: همه چیز مطابق انتظارمان است؛

اتفاقات قطر ایران را شگفت‌زده نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۰۷

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران به حواشی روز گذشته و نشست خبری قلعه نویی و عزت‌اللهی پاسخ داده است.

به گزارش ایلنا، هر چه ایران در جام ملت‌های آسیای 2023 به مراحل بالاتر راه پیدا می‌کند، حواشی بیشتری پیرامون تیم ملی شکل می‌گیرد. پس از ماجرای مربوط به اختصاص تنها هزار بلیت برای هواداران ایرانی در ورزشگاه 40 هزار نفری، در نشست خبری هم عده‌ای از خبرنگاران عرب زبان به اینکه عزت‌اللهی از کلمه خلیج فارس در صحبت‌های خود استفاده کرده، معترض شدند که این موضوع بلافاصله با پاسخ صریح بخش رسانه‌ای تیم ملی همراه شد. 

ادامه یافتن این حواشی سبب شده تا معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی مصاحبه‌ای انجام دهد و درباره اتفاقات رخ داده در قطر اینطور صحبت کند:« آنچه در قطر اتفاق می‌افتد، برای فوتبال ایران عجیب نیست. نگاهی به تاریخ فوتبال آسیا و موقعیتهای این چنینی و رویارویی‌های ایران مقابل رقبا به خوبی نشان می‌دهد، همه چیز مطابق انتظار بوده و اتفاقات اینجا، ما را شگفت‌زده نکرده است.»

او با قدردانی از هواداران ایرانی و ایرانیان مقیم قطر گفت: «هر چند بر خلاف مقررات مسابقات تا این لحظه تنها چهار درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران ایرانی اختصاص پیدا کرده اما امیدوار به رسیدگی عادلانه AFC هستیم. اگر هم بر خلاف آنچه مدنظر ماست رقم خورد، مطمئنیم دعای ٩٠ میلیون نفر ایرانی کلید موفقیت تیم ملی است و با تلاش ملی‌‌پوشان، کادر و اعضای تیم ملی نتیجه نهایی به دست می‌آید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز