خبرگزاری کار ایران

سعید عزت الهی در گفتگو با ایلنا:

برای رسیدن به جام قهرمانی هم قسم شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۷۵۸

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد برتری مقابل ژاپن صحبت کرد.

سعید عزت اللهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل ایران و ژاپن اظهار داشت: چیزی که طبیعی است جوی بود که وجود داشت و ما هم می‌دیدیم و خیلی‌ها ما را از قبل بازنده می‌دانستند ولی چیزی که در زمین نشان دادیم همان هم قسم شدن و از ته دل خواستن بود که بچه ها در کنار هم رقم زدند. ما به هم قول دادیم با تمام وجود کنار هم تلاش کنیم و خدا را شکر می‌کنم که باعث سربلندی ما شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود عملکرد ایران در این بازی دو نیمه متفاوت دستت هم گفت: من قبول ندارم که نیمه اول خوب نبودیم. موقعیت‌های ما در برابر ژاپن در همان نیمه اول هم بیشتر بود. شاید اعتماد به نفس‌مان کمی پایین بود و به مرور زمان خودمان را پیدا کردیم. به هر حال فوتبال است و این مسایل در آن وجود دارد. ولی در کل ما مطمین بودیم می‌توانیم ژاپن را شکست دهیم و خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و چیزی که الان مسلم است این است که ما تا امشب باید بابت این برد لذت ببریم و از فردا تمام تمرکزمان روی بازی نیمه نهایی باشد و نباید در باد این برد بخوابیم. 

هافبک تیم ملی در مورد تقابل با قطر هم عنوان کرد: همه حریفان سخت هستند و نمی‌شود پیش بینی کرد. همه فکر می‌کردند عربستان مدعی قهرمانی باشد و خیلی نتایج دور از انتظار رقم خورد‌. اردن الان در نیمه نهایی است و این برخلاف پیش بینی هاست.  

وی با اشاره به شانس قهرمانی تیم ملی هم گفت: همه تلاش‌مان را می‌کنیم و هم قسم شدیم برای قهرمانی و دیگر بقیه‌اش با خداست. 

عزت الهی با اشاره به حضور دو هافبک دفاعی مقابل ژاپن هم خاطرنشان کرد: در این بازی با دو هافبک میانی بازی می‌کردیم و من و امید کنار هم بودیم و سامان جلوتر بازی می‌کرد. یک جا من عقب می‌ماندم و امید نفوذ می‌کرد و یک جا سوییچ می‌کردیم و امید پوشش می‌داد و من نفوذ می‌کردم. به هر حال مهم هم قسم شدن ما برای برد بود و دیگر بقیه اش سلیقه سرمربی است که بر اساس تاکتیک تیم حریف تیمش را ارنج می‌کند و تشخیص می‌دهد چه کسی کجا بازی کند.

وی با اشاره به مصدومیتش در دوره قبلی جام ملت‌ها هم گفت: من سری قبل خیلی حسرت خوردم که مصدوم شدم و نتوانستم کمک کنم ولی این بار امید و انگیزه بالایی دارم که بتوانم در کنار تیم یک کار بزرگ انجام دهیم. 

عزت الهی در پایان گفت؛ خوشحالم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم و مردم ایران لایق بالاترین‌ها هستند و امیدوارم بتوانیم شادی اصلی را به آنها هدیه دهیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز