خبرگزاری کار ایران

دقیقی در مسیر جدایی زودهنگام از مس

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۸۴۳

سرمربی جدید مس رفسنجان احتمالا به همکاری خود با این تیم پایان دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، سعید دقیقی که بعد از کسب نتایج موفق با شمس آذر طی نیم فصل اول، در چالشی پرریسک راهی مس رفسنجان شد تا بعد از پایان همکاری این باشگاه با ساکت الهامی هدایت نارنجی‌پوشان را عهده‌دار شود، قصد ندارد با این تیم همکاری کند.

پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد سعید دقیقی که علیرغم حضور طی روزهای اخیر در تمرینات این تیم و برعهده گرفتن مسائل فنی، به خواسته‌های خود نرسیده و شرایط را علیه جاه‌طلبی خود در این تیم می‌بیند، به مدیران مس رفسنجان اعلام کرده در صورتی که طی ضرب الاجل مشخص شده، شرایط برای این تیم مهیا نشود، از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

عدم پیگیری مطالبات بازیکنان و همچنین جدایی عجیب و بدون هماهنگی برخی بازیکنان این تیم که آخرین آن مربوط به محسن آذرباد و لوسیانو پریرا (شیمبا) است، از جمله گلایه سعید دقیقی در بدو حضورش در این تیم است. این در حالیست که تصور می‌شد مس رفسنجان که طی فصول اخیر از منابع مالی مناسبی برخوردار بود، کمترین دغدغه را از این جهت داشته باشد اما به نظر می‌رسد شرایط برخلاف تصورات سعید دقیقی است و او با تیمی مواجه شده که از هر حیث حواشی و مشکلات بزرگی را در خود دارد.

باید دید واکنش مدیران مس رفسنجان به این موضوع چیست و در شرایطی که تمرینات مس رفسنجان برای فردا تعطیل اعلام شده، آنها قادر خواهند بود دقیقی را مجاب به بازگشت و ادامه همکاری از روز دوشنبه کنند یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز