خبرگزاری کار ایران

اخراج سرمربی میزبان جام ملت‌های آفریقا!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۸۳

ساحل عاج، میزبان جام ملت‌های آفریقا، اخراج ژان لوئیس گاست، سرمربی این تیم را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، درست دو روز پس از اینکه تیمش در دومین بازی خود در گروه A مقابل گینه استوایی که به دنبال شکست 1-0 مقابل نیجریه با نتیجه 4-0 تحقیر شد، اخراج این مربی و دستیارش توسط ساحل عاج اعلام شد. فیل ها دور سوم گروه خود را با سه امتیاز به پایان رساندند.

در بیانیه ای از سوی فدراسیون فوتبال ساحل عاج (FIF) آمده است: "قراردادهای مربی فیل ها، ژان لوئیس گاست و دستیارش گیسلین ماری جوزف، به دلیل نتایج ناکافی مطابق با قرارداد عینی که آن‌ها را به FIF مرتبط می کرد، فسخ شد."

علیرغم اینکه میزبان مسابقات هنوز شانس صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی را دارد، ساحل عاج تصمیم به اخراج گاست گرفت. چهار تیم برتر رده سوم مرحله گروهی به دور بعد راه خواهند یافت و ساحل عاج با شرایط فعلی به مرحله بعدی صعود می کند. اگر زامبیا روز چهارشنبه برابر مراکش شکست بخورد، ساحل عاج قطعا در جمع 16 تیم آخر قرار خواهد گرفت. حتی در صورت برد یا تساوی زامبیا، در صورت شکست نامیبیا در گروه E به مالی، ساحل عاج همچنان به دور بعدی می‌رود.

هواداران ساحل عاج روز چهارشنبه به وضعیت صعود این تیم پی خواهند برد. اگر آنها به مرحله حذفی راه یابند، به مصاف قهرمان فعلی سنگال خواهند رفت که با سه برد در صدر گروه C قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز