خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز

شب داغ فوتبالی: تقابل رئال مادرید و بارسلونا در ریاض/ دربی ایتالیانو در سوپر کاپ ایتالیا/ تقابل چلسی و تاتنهام در نیمه نهایی جام اتحادیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۰۳۱

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جام ملت‌های آفریقا امروز با سه رقابت دیگر برگزار خواهد شد که در گروه F از ساعت 16:30 تونس در دیداری حساس به مصاف مالی خواهد رفت که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت 19:30 موریتانی برابر گامبیا به میدان خواهد رفت و در ساعت 22:30 در گروه  E گینه استوایی برابر ساحل عاج به میدان خواهد رفت.

سوپر کاپ اسپانیا

در چارچوب مرحله نیمه نهایی سوپر کاپ ایتالیا از ساعت 22:30 دو تیم رئال مادرید (نایب قهرمان لالیگا)  و بارسلونا(قهرمان کوپا دلری)  در شهر ریاض عربستان برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت. الکلاسیکو به صورت زنده و مستقیم از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد. 

سوپر کاپ ایتالیا

در چارچوب دیدار سوپر کاپ ایتالیا از ساعت 23:30 دو تیم یوونتوس (قهرمان کوپا ایتالیا) و اینترمیلان (قهرمان سری آ) در ورزشگاه سن سیرو برابر هم قرار خواهند گرفت. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

جام اتحادیه انگلیس

در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس دو تیم تاتنهام وچلسی در دربی لندن از ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگی تاتنهام برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. این بازی پخش زنده نخواهد داشت.

لیگ جزیره

در بازی معوقه از هفته هجدهم لیگ جزیره وستهام از ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگی خو به مصاف نوریچ سیتی خواهد رفت. 

کوپا ایتالیا

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا نیز از ساعت 20 دو تیم آتالانتا و ونیز برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز