خبرگزاری کار ایران

پوچتینو: رسیدن به فینال جام اتحادیه دستاورد فوق‌العاده‌ای است/ به شدت به دنبال کسب جام با چلسی هستم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۸۷۲

سرمربی آرژانتینی چلسی رسیدن تیمش به فینال جام اتحادیه انگلیس را دستاورد فوق‌العاده‌ای می‌داند.

 

به گزارش ایلنا، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس موفق شدند در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه 6 بر یک میدلزبورو را از پیش‌رو بردارند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 2 راهی فینال شدند، پس از این بازی گفت:  این دستاورد فوق‌العاده‌ای از چندین جنبه برای ما به شمار می‌رود چون وقتی کارمان را با چلسی آغاز کردیم، با توجه به نبودمان در رقابت‌های اروپایی یکی از اهداف‌مان رسیدن به فینال جام اتحادیه بود. وقتی کارمان را برای ساخت این تیم از صفر آغاز کردیم، هدف‌مان بازی در ورزشگاه ومبلی در ماه فوریه بود.

وی افزود ما کارمان را در تقابل با میدلزبورو انجام دادیم و حالا باید به فکر پیروزی در بازی فینال باشیم. خیلی خوشحالم، اما از طرف دیگر، به نظر می‌رسد زمانی که چلسی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و کورس قهرمانی لیگ برتر خارج شده، این دستاورد (رسیدن به فینال جام اتحادیه) چندان مهم نیست، اما این دستاورد برای باشگاه، برای ما و برای این روند که در حال ساخت تیمی جدید هستیم، مهم است.

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: این یک قدم مهم برای ما برای اعتماد به نفس و باور به خودمان است. این برد به لحاظ انگیزه‌ای و بازیکنانی که در آستانه بازگشت به ترکیب تیم هستند به ما کمک می‌کند. آنها می‌خواهند به خاطر فینال فردا به تمرینات بازگردند! من سخت به دنبال کسب عنوانی در اینجا هستم. ما سه جام در پاری‌سن‌ژرمن به دست آوردیم و می‌خواهیم یکی را در اینجا ببریم. من به شدت به دنبال بردن جام‌ها هستم.

پوچتینو ادامه داد: نتایجی که اخیراً کسب کرده‌ایم، خوب بود است. ما از ابتدای فصل در حال پیشرفت هستیم. در هر شرایطی باید خوشحال باشیم چون در حال رقابت با چیزهای زیادی هستیم که دوباره ادامه دارد و رسیدن به فینال اولین هدف از ابتدای فصل بود. ما باید به بازیکنان تبریک بگوییم چون آنها فوق‌العاده بودند. ما در حال پیشرفت هستیم چون باور داریم، هرگز تسلیم نمی‌شویم، زیاد به حرف‌های مردم وقتی پیروز نمی‌شویم یا گل نمی‌زنیم گوش نمی‌هیم، مانند آنچه بعد از بازی رفت مقابل میدلزبورو رخ داد.

وی تصریح کرد: مهمترین چیز این است که تمرکز را حفظ کنیم، واقعیت را به روشی که باید ببینیم و تفاوت بین چلسی و تیمی که می‌سازیم را ببینیم و این دو چیز متفاوت است. چالش ما تاریخچه چلسی، ظرفیت کسب عناوین و ساختن تیمی است که بتواند با ذهنیت این باشگاه مطابقت داشته باشد.

سرمربی چلسی که تیمش حالا باید خود را برای مصاف با استون‌ویلا در دور چهارم جام حذفی انگلیس آماده کند، در پایان خاطرنشان کرد: حالا باید روز جمعه در جام حذفی مقابل یک تیم لیگ برتری بازی کنیم و باید بازیکنان را برای آن بازی ریکاوری کنیم. چهارشنبه قرار است به زمین تمرین برگردیم و برای بازی روز جمعه آماده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز