خبرگزاری کار ایران

پاسخ ستاره ناپولی‌ به شایعات نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۷۶۳

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی‌، به شایعات نقل و انتقالاتی درباره آینده‌اش واکنش نشان داده است.

به گزارش ایلنا، ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، اشاره‌ کوچکی به شایعات نقل و انتقالات کرده و می‌گوید تصمیم خود را برای "گام بعدی" در تابستان گرفته است.

با وجود امضای قراردادی جدید اوسیمن با بند آزادسازی به ارزش حدود 113 میلیون پوند (144 میلیون دلار) در ماه دسامبر، مرتبا  صحبت‌هایی درمورد جدایی او از ناپولی شنیده می‌شود.

اوسیمن در صحبت با CBS Sports گفت:"من قبلاً تصمیم خود را در مورد گام بعدی که در پایان فصل انجام می‌دهم، گرفته‌ام. من قبلا تصمیمم را گرفته بودم. من از قبل برنامه‌ام را دارم، می‌دانم می‌خواهم چه کار کنم."

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال به انگلیس گفت:"فکر می‌کنم 60 درصد مردم شایعات مربوط به من در لیگ برتر را مطرح می‌کنند. لیگ برتر یکی از بزرگترین لیگ‌های جهان است. می خواهم فصل را با ناپولی قوی به پایان برسانم و سپس به سراغ تصمیمی که قبلا گرفته ام، بروم."

گزارش شده که آرسنال و چلسی هر دو علاقه جدی به جذب این بازیکن 25 ساله دارند، بازیکنی که در فصول اخیر برای ناپولی نقشی حیاتی داشته است. او در 119 بازی برای این باشگاه، 67 گل به ثمر رسانده و 17 پاس گل داده است و فصل گذشته با 26 گل در 32 بازی لیگ، نقش مهمی در قهرمانی آنها در سری آ داشت.

او در حال حاضر برای نیجریه در جام ملت های آفریقا بازی می کند و کشورش راهی مرحله حذفی شده است. پس از بازگشت او به سری آ، می توان انتظار داشت که شایعات بیشتر هم بشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز