خبرگزاری کار ایران

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا

برتری حساس آرسنال و چلسی / تقابل نماینده‌های اسپانیا به سود والنسیا / شکست فرانکفورت در خانه بنفیکا

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۶۱۶

بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب با برگزاری چهار مسابقه به انجام رسید.

تیم فوتبال چلسی که میهمان اسلاویا پراگ بود در دقیقه 86 توسط آلونسو به گل رسید تا به برتری حساسی دست پیدا کند. دیگر نماینده انگلیس در این مرحله یعنی آرسنال از ناپولی پذیرایی کرد و با گل‌های آرون رمزی و کولیبایی(گل به خودی) به برتری دو بر صفر رسید تا راه صعود به دور بعدی را هموار کند.

دیدار نماینده‌های اسپانیا با نتیجه سه بر یک به سود والنسیا به پایان رسید تا ویارئال شانس کمتری برای راهیابی به نیمه نهایی داشته باشد. تک گل طلایی پوشان در این مسابقه توسط سانتی کازورلا به ثمر رسید و برای خفاش‌ها هم گوئدس(2بار) و دانیل وس گلزنی کردند.

بنفیکا در پرتغال با نتیجه 4 بر 2 موفق به شکست فرانکفورت 10 نفره شد. در این بازی که نماینده آلمان از دقیقه 20 با اخراج آندیکا با یک بازیکن کمتر مصاف می‌داد توسط جوویچ و پسنسیا به گل رسید و در تیم میزبان هم ژائو فلیکس 19 ساله با ارائه نمایشی بی نظیر هت تریک کرد و دیگر گل بنفیکا را روبین دیاس به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز