خبرگزاری کار ایران

خطر تکرار قصه‌های رونالدو برای بنزما

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۹۸۷

بازیکن سابق منچستریونایتد معتقد است که این تیم باید به مهاجمین فعلی اش زمان بیشتری بدهد.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد از جمله باشگاه‌هایی است که به بنزما بازیکن سابق فرانسوی علاقه مند شده است. سوالاتی در مورد آینده بنزما در عربستان سعودی مطرح شده و گفته می شود برنده توپ طلای 2022 به دنبال راهی برای خروج از الاتحاد است.

گزارش شده که فهرست باشگاه‌های خواهان او در لیگ برتر شامل چلسی و آرسنال نیز می شود، اما مشاوران به یونایتد گفته‌اند که از هر گونه تلاش در این بخش نقل و انتقالاتی دور بماند. آنها قبلاً روی راسموس هویلوند 20 ساله سرمایه گذاری کرده اند، در حالی که در گذشته از به خدمت گرفتن مهاجم کهنه کار ضربه خورده اند.

پل پارکر، مدافع سابق یونایتد که در دوران حضورش در اولدترافورد دو قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، به اسپیل اکسپرتن گفت:"خرید کریم بنزما یک گام به عقب دیگر خواهد بود. او فقط یک خرید تبلیغاتی خواهد بود و منچستریونایتد قطعاً به آن نیاز ندارد. او بازیکنی کاملاً اشتباهی خواهد بود. کاملاً اشتباه است.

دلیلی وجود دارد که او رئال مادرید را ترک کرد، احتمالاً در درجه اول به پول مربوط می شود، اما همچنین به این دلیل که احتمالاً موقعیت اصلی او تضمین نشده است. این احتمال وجود دارد که برخی از هواداران او را با آغوش باز بپذیرند، اما این یک اشتباه بزرگ خواهد بود. هویلوند آینده‌ی باشگاه است و آوردن بنزما که به اندازه هویلوند تشنه‌ موفقیت نیست، اشتباه بزرگی است.

من نمی توانم حرفه او را با کلمات توصیف کنم. هیچ کلمه ای به اندازه کافی بزرگ یا خوب برای توصیف دستاوردهای او وجود ندارد، اما او در سطح بالا به پایان رسیده است. اما زمانی که زلاتان ابراهیموویچ، ادینسون کاوانی و کریستیانو رونالدو را آوردند، اشتباه قبلی را مرتکب شدند. این یک گام دیگر به عقب خواهد بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز