خبرگزاری کار ایران

زمان انتقال طارمی به اینتر فاش شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۵۰۱

مهدی طارمی پس از پایان فصل جاری به احتمال زیادی راهی باشگاه اینتر ایتالیا می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، مدت‌هاست که مورد توجه باشگاه اینتر میلان قرار داشته و فابریزیو رومانو معتقد است این انتقال به زودی انجام می‌شود.

با وجود اینکه این ستاره ایرانی که همراه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تمرکزش را روی کسب موفقیت و قهرمانی در این رقابت‌ها گذاشته، اما به موازات آن بحث انتقالش به اینتر هم جدی‌تر از همیشه شده و با توجه به اینکه جزئیات دقیق از توافق طرفین مطرح شده، باید طارمی را در لباس آبی و مشکی متصور بود.

طارمی در تابستان امسال هم در آستانه یک انتقال بزرگ قرار داشت ولی بخاطر اینکه یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود، تصمیم گرفت به کارش در پورتو پرتغال ادامه بدهد، اما در جولای 2024 بازیکن آزاد خواهد بود و در آن زمان به اینتر میلان خواهد رفت.

رومانو، خبرنگار ایتالیایی، اعلام کرده توافق نهایی بین مهدی طارمی و اینتر میلان انجام شده و به طور قطعی این بازیکن در پایان فصل 24-2023 از پورتو راهی تیم ایتالیایی خواهد شد.

جزئیات مدت قرارداد مهدی طارمی با باشگاه اینتر میلان هم فاش شده که مدت آن دو ساله و قابل تمدید برای فصل سوم است و با این شرایط لژیونر ایرانی به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز