خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی پرگل اینتر و پورتو در شب دبل طارمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۱۰۳

تیم فوتبال اینتر در هفته پنجم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا توانست از سد حریف خود عبور کرده و حکم حذف بارسلونا را امضا کند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 20:30 اینترمیلان در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف ویکتوریا پلژن چک رفت و با نتیجه 4 بر صفر از سد حریف خود گذشت.

گل‌های اینتر در این مسابقه را هنریک میخیتاریان، ادین ژکو (2) و روملو لوکاکو به ثمر رساندند.

با این نتیجه صعود اینتر میلان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی و بارسلونا برای دومین سال متوالی راهی لیگ اروپا شد. سال گذشته نیز بارسلونا با شکست مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا به لیگ اروپا رسیده بود که در آنجا نیز مغلوب اینتراخت فرانکفورت، قهرمان سال گذشته لیگ اروپا شد.

بارسلونا که بسیاری از ایده‌های اقتصادی خود را بر پایه صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا چیده بود با این نتیجه ضرری هنگفت متحمل خواهد شد. برخی معتقدند که با این نتیجه حتی تغییراتی در کادر فنی آبی‌اناری‌ها رخ خواهد داد.

بارسلونا از ساعت 23:30 در ورزشگاه نیوکمپ میزبان دیدار تشریفاتی مقابل بایرن مونیخ است. شاگردان ناگلزمان پیش از این صعود خود به مرحله حذفی قطعی کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز