خبرگزاری کار ایران

یوونتوس انتقام باخت نیم‌فصل نخست را از ساسولو گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۴۷۱

بانوی پیر با کسب پیروزی برابر حریفی سرسخت، فاصله‌اش با اینتر صدرنشین را کاهش داد.

به گزارش ایلنا، پرونده هفته بیستم سری A، شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری یک بازی در ورزشگاه آلیانتس تورین بسته شد که در این دیدار یوونتوس میزبان موفق شد ساسولو را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

یوونتوس که به دلیل حضور در جام حذفی بازی‌اش دیرتر از سایر بازی‌‌های لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد، با شلیک از راه دور دوشان ولاهوویچ در دقیقه 15 از حریف خود پیش افتاد. ستاره صرب بانوی پیر دومین گل تیمش را هم به نام خود ثبت کرد و این بار با یک ضربه ایستگاهی تماشایی در دقیقه 37. در آخرین دقایق بازی یوونتوس با زدن گل سوم کار حریف را یکسره کرد که این گل را فدریکو کیه‌زا بازیکن تعویضی تیم میزبان روی اشتباه عجیب مدافعان و دروازه‌‌بان ساسولو در دقیقه 89 به ثمر رساند.

به این ترتیب یوونتوس بازی را با نتیجه‌ای قاطع به سود خود به پایان رساند و 49 امتیازی شد تا فاصله‌اش را با اینتر صدرنشین به دو امتیاز کاهش و با تیم سوم جدول، میلان به هفت امتیاز افزایش دهد.

یووه تیمی را شکست داد که در نیم‌فصل نخست تنها شکست راه‌راه‌پوشان تورین را رقم زده بود و بنابراین از حریف خود انتقام سختی گرفت.

در پایان هفته بیستم سری A، یوونتوس 51 امتیازی صدرنشین است، یوونتوس با 49 امتیاز در رده دوم قرار دارد، میلان 42 امتیازی سوم است و فیورنتینای 34 امتیازی نیز جایگاه چهارم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز