خبرگزاری کار ایران

کوین دی‌بروین، همان ستاره‌ی همیشگی!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۸۳

دی‌بروین بعد از چند ماه مصدومیت، بازگشتی طوفانی داست. یک گل و یک پاس گل در 20 دقیقه!

به گزارش ایلنا، بازیکنان زیادی نیستند که بتوانند در استادیوم پرشوری مانند سنت جیمز پارک نفس را در سینه‌ها حبس کنند و کمترند آنها که جمعیت حاضر در این ورزشگاه را به واکنش وادار می‌کنند.

 کوین دبروین قطعاً یکی از آنها است و در مسابقه‌ای که نیوکاسل در مسیر پیروزی بود با 20 دقیقه حضور جادویی ستاره بلژیکی با شکستی دراماتیک به منچسترسیتی تمام شد.

 دبروین که نخستین بار بعد از مرداد در لیگ برتر بازی می‌کرد، در دقیقه 69 به بازی آمد وقتی سیتی 2 بر یک عقب بود و ایده‌هایش ته کشیده بود. وقتی سوت پایان زده شد، یک گل و یک پاس گل به نام او ثبت شد و هواداران میهمان شادی می‌کردند و می‌خواندند: «برای همین است که ما قهرمانیم».

 

مصدومیت تازه

سیتی از بازگشت یک ستاره خوشحال بود که یکی دیگر را از دست داد. دبروین از مصدومیت برگشت و روی نیمکت نشست اما بازی به دقیقه ده نرسیده بود که پپ گواردیولا با دردسر تازه‌ای مواجه شد. شاید ادرسون مصدوم نمی‌شد اگر بازی با اعلام آفساید الکساندر ایساک متوقف می‌شد اما در نهایت گلر برزیلی نتوانست ادامه دهد. استفان اورتگا بارها جای او را پر کرده اما اینکه بتواند برای مدتی شماره یک سیتی باشد، فرق می‌کند. ارلینگ هالند و جان استونز هم در این بازی حضور نداشتند و حالا امیدوارند مصدومیت ادرسون جدی نباشد. از خوش شانسی، سیتی تا شش بهمن و دیدار با تاتنهام در دور چهارم جام حذفی بازی ندارد.

 

فرصت‌سوزی

سال 2023 برای برناردو سیلوا عالی بود و با سیتی برنده سه‌گانه شد اما یکی از نقاط ضعفش گلزنی بود. او این اشکال را رفع کرد و می‌توانست دومی را هم بزند اما مسأله مهم‌تر این بود که دیگران دنبال او نرفتند. خولین آلوارس یک فرصت استثنایی را از دست داد و چند بازیکن دیگر از تیم میهمان موقعیت‌های خوبی را خراب کردند تا اینکه دبروین گل مساوی را زد و پاس گل پیروزی را در وقت‌های تلف شده به اسکار باب داد. گواردیولا قبل از بازی گفته بود برای برگشتن ارلینگ هالند عجله ندارد اما نبود او در چنین بازی‌هایی کاملاً محسوس است.

نیوکاسل هم فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشت اما از آنها درست استفاده نکرد، تیم ادی هاو نشان داد می‌تواند از موقعیت‌های معمولی به گل برسد حیف که نتوانستند مقاومت کنند.

 

ضعف دفاعی

با حضور ادرسون، سیتی می‌توانست در یک خط دفاعی بلند بازی کند اما با تعویض دروازه‌بان برزیلی، نیوکاسل توانست از فاصله میان اورتگا و مدافعانش بهره ببرد. آنها حتی می‌توانستند به گل سوم برسند، چون ایساک در این فاصله رها شده بود و اورتگا با بستن زاویه کارش را سخت کرد. گواردیولا شاید به ضعف نیوکاسل در زدن ضربات آخر دل خوش کند و احساس کند جای نگرانی نیست اما در بلندمدت ممکن است برای تیمش دردسرساز شود.

 

کورس قهرمانی

قبل از این بازی پیش‌بینی تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی سخت بود. سیتی همیشه هست و می‌خواهد قدرتمندانه به کارش پایان دهد اما فاصله‌اش با لیورپول زیاد شده بود، حالا اما با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم یورگن کلوپ در رده دوم قرار دارند. سیتی تا بازی بعدی‌اش در لیگ فرصت خوبی دارد که 11 بهمن در خانه مقابل برنلی خواهد بود. شاید حضور ونسان کمپانی روی نیمکت حریف به سیتی یادآوری کند برای قهرمانی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز