خبرگزاری کار ایران

تن‌هاخ: امیدوارم سانچو موفق شود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۴۲

اریک تن هاخ پس از آنکه به وینگر ناموفق اجازه داد تا منچستریونایتد را به صورت قرضی به مقصد بروسیا دورتموند ترک کند، پیامی شگفت انگیز برای جیدون سانچو ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، اریک تن هاخ پس از آنکه به جیدون سانچو اجازه داد منچستریونایتد را به مقصد بروسیا دورتموند ترک کند، از صحبت کردن در مورد این وینگر خودداری کرد، اما او آرزوی موفقیت برای این وینگر دارد.

سانچو، وینگر ملی پوش انگلیس که از اواخر ماه آگوست در اولدترافورد به سکو منتقل شده بود، اجازه یافت تا راه خود را در آلمان ادامه دهد. این انتقال دو سال و نیم پس از تکمیل انتقال 75 میلیون پوندی (96 میلیون دلار) به لیگ برتر انجام شده است. تن هاخ تصمیم گرفت سانچو را از تیم اصلی در منچستر اخراج کند و وقتی در مورد این بازیکن 23 ساله بلافاصله پس از جدایی او در ژانویه پرسیده شد، تمایلی به صرف زمان زیادی برای بحث در مورد این موضوع نداشت.

تن هاخ در مورد سانچو قبل از بازی خانگی با تاتنهام، گفت: «امیدوارم او خوب باشد، بنابراین برای او آرزوی موفقیت دارم. همین. امیدوارم حال او خوب باشد و موفق شود.»

سرمربی هلندی که وقتی روی همان موضوع پافشاری، پاسخ داد: «به سوال قبلی پاسخ دادم، فکر می کنم کافی است.»

سرمربی یونایتد همچنان در تلاش است تا مهاجمان دیگرش عملکرد بهتری داشته باشند. آنتونی، ملی‌پوش برزیلی یکی از این بازیکنان است. تن هاخ - که در آژاکس نیز با این بازیکن اه آمریکایی جنوبی کار می‌کرد -  گفت: «فکر می‌کنم خیلی ساده است. مشکلات خارج از زمین بازی او را متوقف می کند. سال اول خوب بود، پیش فصل خیلی خوب بود، چهار بازی اول خیلی خوب بود، من بازی مقابل اسپرز را دیدم و او بازی بسیار خوبی انجام داد اما حالا عملکردی را که باید از او انتظار داشته باشید ارائه نمی دهد .او می تواند خیلی بهتر عمل کند»

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز