خبرگزاری کار ایران

فوری: پنجره نقل و انتقالات سرخابی ها بسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۸۴

دو باشگاه مطرح پایتخت با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تمام توجه علاقه‌مندان به فوتبال، به نقل و انتقالات زمستانی معطوف شده است. جایی که هواداران استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب نفرات جدید و تقویت تیم‌های مورد علاقه خود هستند اما به نظر می‌رسد که سرخابی‌ها با بحران بزرگی روبه‌رو شده‌اند.

چند وقتی است که سایت رسمی فیفا سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده که طی آن، اسامی تمامی تیم‌های فوتبال جهان که از جذب بازیکن ممنوع شده و اصطلاحا پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته است، به نمایش گذاشته می‌شود تا بازیکنان و مربیان در سراسر دنیا پیش از عقد قرارداد با باشگاه جدید، نسبت به مقصد مورد نظر خود آگاه باشند.

فوری: پنجره نقل و انتقالات سرخابی ها بسته شد

با مشاهده این سامانه، مشخص می‌شود که چند باشگاه لیگ برتر ایران از جمله استقلال و پرسپولیس با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود روبه‌رو شده‌اند که این بدان معناست آنها برخی بدهی‌های بین‌المللی به بازیکنان یا مربیان خارجی دارند و طبیعتا تا زمان پرداخت نشدن این مطالبات، آنها قادر به جذب بازیکن نیستند.

در این سامانه، درج شده است که باشگاه استقلال تهران تا سه پنجره نقل و انتقالاتی از جذب بازیکن محروم است. تاریخ بسته شدن پنجره آبی‌پوشان نیز 27 و 28 نوامبر قید شده است، یعنی 6 و 7 آذر ماه که به نظر می‌رسد این موضوع به دلیل عدم پرداخت مطالبات ریکاردو ساپینتو، رافائل سیلوا و عزیزبک آمانوف باشد.

پرسپولیس نیز از این موضوع بی‌گزند نمانده و پنجره نقل و انتقالات سرخ‌پوشان نیز در تاریخ 6 آذر ماه بسته شده است. جزئیاتی درخصوص علت بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی در سایت فیفا درج نشده ولی این موضوع نیز به‌خاطر عدم پرداخت مطالبات رادوشویچ است.

به هر شکل تا زمانی‌که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس موفق به پرداخت مطالبات خود به این افراد نشوند، قادر به جذب بازیکن جدید در پنجره زمستانی نیستند. البته لازم به ذکر است که به محض پرداخت این مطالبات و اعلام رسمی از سوی نمایندگان خارجی‌های شاکی، پنجره این دو باشگاه باز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز