خبرگزاری کار ایران

سیدصالحی: تیم ملی در جام ملت‌ها به تمرکز و شانس نیاز دارد/ قهرمانی در آسیا برای ما سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۴۲

پیشکسوت فوتبال در مورد. وضعیت تیم ملی در جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، سیدمهد سیدصالحی در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در مرحله گروهی که بعید می‌دانم مشکل جدی داشته باشیم و لول فوتبالی ما از هر سه تیم هم گروهی‌مان به مراتب بالاتر است ولی خب فوتبال هم مثل سابق نیست و تیم از پیش بازنده نداریم. امیدوارم حریفان را دست کم نگیریم و با آمادگی کامل به مصاف حریفان برویم و دست پر برگردیم. 

وی در ادامه گفت: در مراحل حذفی هم اگر شانس بیاوریم و بازی‌های سخت زود به ما نخورد شانس بالایی برای حضور در بین چهار تیم پایانی داریم ولی خب قرعه‌کشی به شکلی است که احتمال رویارویی با تیمی مثل کره جنوبی در یک هشتم نهایی هم وجود دارد و امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد. 

پیشکسوت فوتبال در مورد شانس قهرمانی تیم ملی در مسابقات هم گفت: قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها سخت و دشوار است. باید دید که چه امکانات و اردوهای آماده‌سازی برای قهرمان شدن به این تیم داده شده است. البته ایران همیشه یکی از قطب‌های قدرتمند فوتبال آسیا بوده، اما میانگین سنی بازیکنان تیم ملی بالاتر از سایر تیم‌های آسیایی است که ممکن است در مراحل حذفی به ضرر ما تمام شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی برای قهرمان شدن باید به مصاف تیم‌های قدرتمند کره‌جنوبی، عربستان، استرالیا و ژاپن برود که ژاپن چند سالی است وضعیت بهتری از سایر حریفان دارد و فوتبالش فراتر از آسیاست. یک سری از تیم‌ها نیز نام و نشان آنچنانی ندارند، اما احتمال دارد پدیده شوند و نتایج خوبی بگیرند.

سیدصالحی در پایان گفت: تیم ملی ایران نقاط ضعف و قوت زیادی دارد که باید ضعف‌ها پوشش داده شوند. باید در سیستم دفاعی عملکرد بهتری داشته باشد و در ضد حملات حریف باهوش عمل کنند. مشکلات تمامی خطوط باید حل شود تا فوتبال شاداب‌تری ارائه بدهند و نتیجه بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز