خبرگزاری کار ایران

بنگر: در حق گل محمدی در پرسپولیس بی انصافی شد/ اگر امکانش هست او را برگردانید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۲۰

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مسئولان باشگاه باید تلاش کنند تا یحیی به نیمکت این تیم برگردد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت نیمکت پرسپولیس و جدایی گل‌محمدی و پاسخ منفی برانکو گفت: واقعاً این وضعیت نگران کننده است و هواداران پرسپولیس حق دارند که نگران باشند. آن‌ها طی سال‌های اخیر همواره تیم شان را در اوج دیده اند و قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس آن‌ها را خوشحال کرده است و الان این دغدغه را دارند که اتفاقات اخیر خللی در کار تیم شان ایجاد کند. مسئولان باشگاه باید تا جای ممکن سعی می‌کردند یحیی را حفظ کنند و حالا که این اتفاق رخ نداده هرچه سریعتر نیاز به یک انتخاب مناسب دارند و زمان نباید بیش از این از دست برود.

وی افزود: این بلاتکلیفی اصلا خوب نیست. مدیران باشگاه باید زودترتکلیف تیم را مشخص کنند. به نظرم رفتن آقای گل محمدی به صلاح تیم نبود. اگر امکانش هست در همین روزها باید شرایطی را فراهم کنند که سرمربی تیم از تصمیم خود منصرف شود و برگردد و اگرهم قرار است نفر جدید بیاید روز از نو و روزی از نو خواهد شد، اما ما کاره‌ای نیستیم و از دور تماشا می‌کنیم. تصمیم را بزرگان باشگاه می‌گیرند.

بنگر گفت: ما از تیم دور هستیم و ریز مسایل را نمی‌دانیم، اما به نظرم در حق گل محمدی بی انصافی کردند و شرایط طوری پیش رفت که ایشان تصمیم به جدایی بگیرد. ما به عنوان هوادار پشت تیم هستیم و کار دیگری از دست مان برنمی آید. اما جا دارد خطاب به هواداران بگویم که این تیم با وجود آن‌ها و پیشکسوتان بزرگی که دارد ضرر نمی‌کند و مسایل به روال عادی بر می‌گردد هر چند از دست دادن زمان خطرناک است.

مدافع اسبق پرسپولیس افزود: به نظرم اگر آن‌ها پول جذب مربی خارجی را دارند بهتر بود همان را صرف تیم می‌کردند تا مشکلات ایجاد نشود و آقا یحیی استعفا نکند. نمی‌دانم چرا لقمه را دور سرشان چرخاندند؟

وی در مورد مذاکره با برانکو و پیشنهاد منفی او هم گفت: برانکو گزینه خوبی است چرا که پرسپولیس را می‌شناسد و در کمترین زمان می‌تواند شرایط را بهبود ببخشد ولی خب وقتی او هم قبول نکرده بیاید واقعاً گزینه مناسب دیگری برای نیمکت این تیم نمی‌بینم.

بنگر در پایان در مواجهه با این سوال که اگر به وی پیشنهاد حضور در کادر فنی پرسپولیس داده شود قبول می‌کند گفت: خیر، من هنوز خیلی کار دارم تا به آنجا برسم. باید چند سال دیگر تجربه کسب کنم. از لیگ‌های پایین شروع کرده ام و جلو می‌روم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز