خبرگزاری کار ایران

برخی اظهارنظر‌ها بی انصافی است؛

واکنش مربیان تیم‌های پایه استقلال به اظهارات اخیر علی لطیفی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۷

مگر کسی که پدرش پول دارد نباید بازی کند؟ یعنی فقط کسی که پول ندارد باید فوتبال بازی کند؟ مشکلات فوتبال پایه ما جای دیگری است.

فعالیت تیم‌های پایه استقلال در سال‌های اخیر با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بوده و شاهد اتفاقات جالبی پیرامون اکادمی استقلال بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی علی لطیفی یکی از پیشکسوتان استقلال به شدت از نحوه اداره تیم‌های پایه و آکادمی استقلال انتقاد کرد و اعلام کرد داوود جباری مدیرعامل استقلال «ب» به دلیل اینکه از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و در تیم‌های پایه و آکادمی استقلال هزینه‌ می‌کند از نفوذ و قدرتش استفاده کرده پسرش به دلیل هزینه‌هایی که او انجام می‌دهد، در تیم‌های پایه استقلال بازی می‌کند. در همین ارتباط با مربیان تیم‌های پایه استقلال تماس گرفتیم تا از صحبت و سقم ماجرا مطلع شویم

علی جانملکی سرمربی تیم استقلال «ب» در این رابطه به خبرنگار ایلنا می‌گوید: حدود ۲ سال است که با جباری کار می‌کنم و وی در تیم «ب» استقلال مسئولیت دارد، اما تا الان یک بار هم به من نگفته کسی را در زمین بگذارم یا نگذارم. اول فصل پسرش با امیدهای پیکان قرارداد بسته بود اما با توجه به اینکه تیم استقلال به او نیاز داشت باشگاه با پیکان مذاکره کرد و این بازیکن به استقلال برگشت.

وی افزود: اصلاً بحثپول پدرش نیست چون او نیاز به پول پدرش ندارد و به دلیل هنر خودش است که در استقلال حضور دارد. شاید جباری به آکادمی کمک کند چون از اعضای هیات مدیره آکادمی استقلال است، اما زدن این حرف‌ها در مورد جباری خیلی بی‌انصافی است و با این حرف‌ها او را از حضور در فوتبال پشیمان می‌کنند. جباری عاشق فوتبال است و با جان و دل به استقلال کمک می‌کتد و این حرف‌ها اصلاً قشنگ نیست.

حسین حنیفی سرمربی تیم استقلال هم در این رابطه به ایلنا گفت: من ۵ ماه است در تیم امید استقلال هستم و ندیدم جباری در مورد پسرش اعمال نفود کند، یعنی نه اعمال نفوذ کرده و نه حرفی زده چراکه نه ما اجازه چنین کاری را می‌دهیم و نه وی به خودش اجازه چنین کاری را می‌دهد. پسرش حتی روی سکو هم بوده، اما هیج اعتراضی از وی ندیدم، در صورتی که پدر کنار پسر از روی سکو بازی را دیده و هیچ فشاری روی ما نبود.

وی افزود: اگر پسر جباری در یک دیدار به میدان رفته و بازی کرده به خاطر این بوده که خوب تمرین کرده و حقش را گرفته و موردی جز این نبوده است. مگر کسی که پدرش پول دارد نباید بازی کند؟ یعنی فقط کسی که پول ندارد باید فوتبال بازی کند؟ مشکلات فوتبال پایه ما جای دیگری است.

همچنین مرتضی صادقی مربی سابق تیم امید استقلال هم در این ارتباط به ایلنا گفت: من ۱۲ هفته در تیم امید استقلال بودم و پسر جباری بازیکن من بود و کمترین بازی را برای ما انجام داد و شاید ۲ یا ۳ باز به زمین رفت که جلوی پرسپولیس دقیقه ۸۲ به میدان رفت و گل زد و مقابل راه‌آهن نوین هم از روی ضربه کاشته گل زد، آن موقعی که باید به زمین می‌رفت، به زمین می‌فرستادمش و بازی می‌کرد.

وی تاکید کرد: من ۱۲ بازی در تیم امید استقلال بودم و یکی از معضلات ما همین علی لطیفی بود که سم‌پاشی می‌کرد چون خودش می‌خواست سرمربی شود. جباری برای تیم‌های پایه هزینه می‌کرد، اما به خاطر پول او نبود که پسرش بازی می‌کرد. به نظر من اتفاقات آکادمی و تیم‌های پایه استقلال نیاز به بررسی بیشتر دارد و باید قضاوت را بر عهده مردم و رسانه‌ها بگذاریم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز