خبرگزاری کار ایران

آزمون؛ هدیه وِیژه مورینیو به قلعه نویی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۵۹۴

در آستانه جام ملت‌های آسیا یک چالش بزرگ امیر قلعه‌نویی و تیم ملی حل شد.

به گزارش ایلنا، در حالی که طی چند روز گذشته یک خبر نگران کننده فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد و اعلام شد که ممکن است سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا حضور نداشته باشد، اما این موضوع ختم به خیر شد و ایران با مهاجم کلیدی خود این تورنمنت حساس و  مهم را استارت خواهد زد.  

دو روز پیش بود که سایت معتبر گل یک خبر عجیب را روی خروجی خود منتشر کرد. جایی که این سایت مدعی شد سردار آزمون به دلیل بند موجود در قراردادش با باشگاه رم احتمالاً نتواند تیم ملی فوتبال ایران را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همراهی کند و غایب بزرگ تیم امیر قلعه‌نویی در این تورنمنت باشد.

ساعاتی بعد از این خبر فدراسیون فوتبال نیز به نوعی این شایعه را تایید کرد. جایی که در خبر اعلام لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا فدراسیون اعلام کرد که باشگاه رم فعلاً همکاری لازم را برای حضور سردار در اردوی تیم ملی در موعد مقرر انجام نداده و فدراسیون منتظر تصمیم باشگاه ایتالیایی خواهد ماند.

حقیقت ماجرا از این قرار بوده که باشگاه رم به سردار آزمون اعلام کرده که بعد از دیدار برابر میلان می‌تواند به اردوی تیم ملی ایران ملحق شود و این موضوع بدان معنا بود که سردار در بازی اول ایران مقابل فلسطین را از دست خواهد داد که همین مسئله با مخالفت امیر قلعه‌نویی مواجه شد.

با این حال بعد از انجام مذاکرات باشگاه رم رضایت داد که بعد از دیدار برابر آتالانتا در روز هفتم ژانویه اجازه حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی فوتبال ایران را صادر کند. البته با این وجود هم همچنان حضور سردار در تیم ملی با ابهام روبرو بود، اما در نهایت بعد از صحبت او با امیر قلعه‌نویی این توافق حاصل شد که آزمون حداکثر تا 10 ژانویه در دوحه خواهد بود.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال پیرامون تایید مجوز رم برای حضور آزمون در تیم ملی آمده: «با توجه به مفاد قرارداد سردار آزمون با تیم رم و نحوه انتقال قرضی این بازیکن از بایرلورکوزن به باشگاه رم، بعد از هماهنگی و توضیحات قانع‌کننده این بازیکن و مدیر ورزشی باشگاه رم تیاگو میگل بایا پینتو، سرمربی تیم ملی پذیرفت آزمون در تاریخ دهم ژانویه (بیستم دی‌ماه) با هماهنگی انجام گرفته با باشگاه رم در دوحه به تیم ملی اضافه شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز