خبرگزاری کار ایران

نکته هایی از فهرست جدید تیم ملی؛

لیگ برتر زیر ذره بین امیر قلعه نویی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۷۶۸

امیر قلعه نویی در فهرست جدید خودش چند نام قابل توجه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، روز گذشته فهرست 24 نفره اردوی مینی کمپ تیم ملی اعلام شد و نفراتی که از آنها نام برده شد برای تورنمنت کافا در این مینی کمپ حضور پیدا خواهند کرد.

این فهرست که در آن بازیکنان استقلال و پرسپولیس و تعدادی از لژیونرهای مطرح فوتبال ایران در آن حضور نداشتند نکات جالب توجهی در دل خود داشت که مهم ترین آن توجه قلعه نویی و کادرفنی تیم ملی به لیگ برتر و مسابقات داخلی بود و بازیکنان با کیفیتی از دل آن بیرون آمدند. 

دعوت از بازیکنانی از تیم‌های نساجی، ملوان، آلومینیوم و... و بازیکنانی که برای اولین بار به این مسابقات دعوت می‌شوند در نوع خودش جالب توجه است. خصوصاً شرایط سنی این بازیکنان که جوان هستند و در شرایطی که میانگین سنی تیم ملی ایران در جام جهانی بالاتر از حد نرمال بود و نیاز به تغییر نسل وجود دارد، این اقدام قلعه نویی در نوع خودش ارزشمند است.

تورنمنت کافا یک تورنمنت سبک است و برای تجربه کسب کردن بازیکنان با کیفیتی از لیگ برتر می تواند مناسب باشد و با اضافه شدن لژیونرها و با تجربه ها می‌تواند کمکی برای کسب تجربه ملی این نفرات باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز