خبرگزاری کار ایران

وظیفه قلعه‌نویی بود که به تیم آرامش بدهد؛

لطیفی: استقلال در ۲۰ دقیقه ابتدایی باید گل بزند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۲۰

بازیکنان استقلال به حدی از بلوغ رسیده اند که آرامش خودشان را حفظ کنند اما مصاحبه هایی می شود که نشان می دهد در استقلال تنش وجود دارد.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برای بازی با اف سی سئول نیاز به آرامش داشت و وظیفه مربی بود که به تیم آرامش بدهد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اولین چیزی که استقلال تا لحظه بازی برگشت با اف سی سئول به آن نیاز داشت، آرامش بود چون تیم در کره جنوبی دو بر صفر باخته بود و وارد حاشیه شده بود و وظیفه مربی بود که به تیم آرامش بدهد. تصورم این است که قلعه نویی تنها بود چون درگیری های زیادی دارد و کسی نیست که تیم را به آرامش برساند و این وظیفه مجموعه استقلال بود تا به تیم آرامش بدهد. البته دکتر فتح الله زاده مدیر توانمندی است و کارش را بلد است اما بحثکل مجموعه استقلال است که باید به تیم آرامش می داد. البته بازیکنان استقلال به حدی از بلوغ رسیده اند که آرامش خودشان را حفظ کنند اما مصاحبه هایی می شود که نشان می دهد در استقلال تنش وجود دارد.

وی ادامه داد: عدم حضور جواد نکونام و آندرانیک تیموریان که دو بازیکن تأثیرگذار استقلال و از عناصر اصلی تیم ملی هم هستند، کار را برای قلعه نویی بسیار سخت می کند. به رغم اینکه امیر قلعه نویی بهترین نفرات ایران را در اختیار دارد و دستش کاملا پر است اما در این دو پست مشکل دارد و نمی تواند جایگزین های خوبی داشته باشد در بازی رفت قلعه نویی می توانست از آرش برهانی و سرعت او در ضد حملات استفاده کند و برایم عجیب بود که این کار را نکرد اما امیدوارم در بازی برگشت از تمام توان تیم استفاده کند.

لطیفی در پایان گفت: اعتقادم این است که استقلال اگر در ۲۰ دقیقه اول نتواند گل بزند حتی احتمال باخت تیم در تهران هست اما اگر در ۲۰ دقیقه اول گل بزند کار خیلی راحت می شود در گذشته استقلال و پرسپولیس در آسیا باخت های سنگین دور رفت را در بازی برگشت جبران کرده اند اما حریفان آنها از ترکمنستان و ازبکستان بوده اند نه اینکه مقابل حریف کره ای بتوانند چنین کاری انجام دهند و باید ببینیم این بار استقلال چه خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز