خبرگزاری کار ایران

اتحاد سرخابی‌ها در قزوین علیه سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۷۶۰

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در قزوین برای حضور و حمایت از شمس آذر در جدال با سپاهان کمپین تشکیل دادند.

به گزارش ایلنا، شمس آذر در آخرین دیدار نیم فصل در قزوین مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت و امیدوار است بعد از شکست برابر پرسپولیس، بار دیگر به روند کسب نتیجه بازگردد. 

شاگردان سعید دقیقی پیش از دیدار مقابل پرسپولیس با هشت هفته شکست ناپذیری روندی خارق العاده را در لیگ دنبال می‌کردند و در شرایطی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی شکست خوردند که نمایش فنی و عملکرد این تیم بار دیگر موردتوجه اهالی فوتبال و کارشناسان قرار گرفت. 

اکنون شمس آذر در بازگشت دوباره به استادیوم خانگی خود تقابلی حساس در هفته پایانی نیم فصل را پیش رو دارد و باید برابر شاگردان مورایس قرار گیرند. سپاهان بعد از دو شکست برابر آلومینیوم و گل گهر سیرجان نمی‌خواهد روند ناکامی‌اش همچنان ادامه داشته باشد اما اینبار رقیبی سرسخت‌تر را روبروی خود می‌بییند که مقابل رقبای بالانشین جدول امتیازات خوبی کسب کرده که از جمله آن می‌توان به شکست تراکتور و متوقف کردن استقلال و البته پیروزی برابر ملوان، فولاد و مس رفسنجان اشاره کرد. 

اما اکنون هواداران قزوینی دو تیم استقلال و پرسپولیس در قزوین با توجه به شرایط حساس جدول در پایان نیم فصل اقدام جالب توجهی را برنامه‌ریزی کرده و با تشکیل کمپن‌هایی به دنبال همراه کردن دیگر هواداران در روز جدال با سپاهان برای حمایت از شمس آذر هستند. 

هواداران استقلال و پرسپولیس با اشاره به شرایط خاص امتیازی در بالای جدول و حساسیت این بازی، امیدوارند با حضور در استادیوم سردار آزادگان و حمایت از شمس آذر به این تیم برای کسب نتیجه مقابل سپاهان به عنوان دیگر مدعی جدول کمک کرده و سهم خود را در این بازی ایفا کنند. 

این در حالیست که طی دیدارهای اخیر خانگی شمس آذر، فوتبالدوستان قزوینی استقبال خوبی از بازی‌های این تیم داشته و باید دید با تشکیل کمپین کنونی، شرایط برای شاگردان سعید دقیقی مقابل سپاهان به چه شکل خواهد بود و آیا آنها قادر خواهند بود از این اتفاق به سود خود برای کسب نتیجه شگفت انگیز دیگری برابر مدعیان استفاده ببرند یا خیر.

شهاب زندی مدیرعامل شمس آذر البته به واسطه احترام به هواداران این تیم که در شرایط جوی سرد قزوین، از این تیم طی دیدارهای اخیر حمایت کرده بودند، بلیت این بازی را رایگان اعلام کرده تا از این جهت به هواداران برای حضور کم دردسر در استادیوم و حمایت از تیم کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز