خبرگزاری کار ایران

مسیح و شهاب گل می‌زنند، پرسپولیس موفق می‌شود

تلاش زاهدی ها برای قهرمانی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۱۱

مسیح زاهدی مدافع گل گهر سیرجان در دو هفته متوالی مقابل استقلال و سپاهان، دو گل به ثمر رساند و در گرفتن امتیاز از آن‌ها به پرسپولیس کمک کرد. شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس نیز تک گل سه امتیازی این تیم مقابل نساجی را به ثمر رساند.

به گزارش ایلنا، استقلال پس از پیروزی خانگی خود با 4 گل مقابل نساجی، درسیرجان مقابل گل‌گهر قرار گرفت که در این مسابقه مسیح زاهدی با پاس گل ابوالفضل رزاق پور، دروازه حسینی را باز کرد، استقلال نیز با گل کوین یامگا از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند و بر خلاف حاشیه های داوری این بازی، سرانجام استقلال با یک امتیاز به تهران بازگشت.

سیرجانی‌ها پس از بازی مقابل استقلال، با سپاهان دیدار کردند که این بازی با نتیجه 3-1 به سود گل گهر به پایان رسید.  این در حالی بود که گل سوم این تیم را مسیح زاهدی به ثمر رساند تا این‌گونه سپاهان 3 امتیاز این بازی را از دست بدهد.

شهاب زاهدی یکی از خریدهای درویش در نقل و انتقالات تابستانی بود که بر خلاف مهاجم های خارجی و ناکارآمد این تیم در سالهای اخیر، نمایش قابل قبولی را از خود بر جای گذاشته و در 13 بازی که برای سرخ ها به میدان رفته، 5 گل و 1 پاس گل به ثمر رسانده است و آخرین گل او مقابل نساجی بود که در دقیقه 32  وارد دروازه رشید مظاهری کرد تا این‌گونه پرسپولیس موفق به کسب 3 امتیاز از این بازی خانگی شود.

پرسپولیس هم اکنون با 29 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و باید دید نتایج این تیم و رقبای او در کورس قهرمانی به چه صورت پیش خواهد رفت و در پایان فصل کدام یک ازآن‌ها جام قهرمانی را بالای سر می‌برد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز