خبرگزاری کار ایران

پرواز شهاب در آسمان پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۳۹

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خودش را از زیر فشار انتقادات بیرون کشید و تبدیل به ستاره این تیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در دیدار هفته ششم خودش مقابل پیکان به برتری پر گل 3 بر یک دست پیدا کند. این دیدار بیش از هر چیزی تحت تاثیر درخشش شهاب زاهدی، مهاجم بلند قامت پرسپولیس بود که تا پیش از این دیدار نتوانسته بود در هفته‌های سپری شده از لیگ برتر بار هجومی سرخپوشان را بر دوش بکشد و انتظارهایی که از وی به عنوان یک مهاجم هدف می‌رود را جبران کند.

پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات تمام مهاجمان فصل گذشته خودش را از دست داد و عیسی آل کثیر، مهدی عبدی، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا از این تیم جدا شدند و تنها شهاب زاهدی به جایشان جذب شد و علاوه بر کمبود مهره‌ای که در این پست برای سرخپوشان رقم خورده بود، خود زاهدی هم عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش نگذاشت و حاصل عملکردش در 5 بازی برای این تیم در کنار دو تقابل آسیایی تنها یک گل بود.

همین موضوع فشار انتقادات زیادی را متوجه زاهدی کرد تا جایی که او حتی با خریدهای ضعیف چند سال اخیر سرخپوشان در خط حمله مقایسه می‌شد و قالب هواداران و حتی کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس در صحبت‌هایشان او را یک مهاجم ناکارآمد معرفی می‌کردند و دوای پرسپولیس را جذب یک مهاجم تراز اول به جای او عنوان می‌کردند.

با این حال زاهدی در تقابل با گل گهر سیرجان پایش به گلزنی باز شد و در بازی با پیکان حسابی درخشید و با زدن هر سه گل تیمش موفق شد علاوه بر خروج از زیر فشار انتقادها، خودش را در قامت یک ستاره گلزن معرفی کند و از این به بعد با توجه به اتفاقی که در این هفته رقم خورد جور دیگری روی او حساب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز