خبرگزاری کار ایران

حلالی: عدم مدیریت حواشی به پرسپولیس ضربه زده است/ نباید شمس آذر را در آزادی به سختی ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۳۲

پیشکسوت پرسپولیس گفت: من مشکلات تیم را هم از چشم مدیریت می‌بینم و هم از چشم کادرفنی. هم مسائل و مشکلات مالی به تیم ضربه زده و هم یک مقدار آن از خود گذشتگی لازم در تیم دیده نشد و در مقطع حساس فصل تمرینات را تعطیل کردند.

اسماعیل حلالی درگفتگو با ایلنا در خصوص برتری پرسپولیس مقابل شمس آذر در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: انتظار من از پرسپولیس در این بازی عملکرد بهتری بود. با احترامی که برای شمس آذر قائلم و تیم خوبی هستند و سرمربی خوبی هم دارند ولی آنها از لحاظ شرایط و امکانات با پرسپولیس قابل مقایسه نیستند و نباید مقابل چنین تیمی در ورزشگاه آزادی اینطور به مشکل بخوریم و دست به دعا شویم تا داور برایمان پنالتی بگیرد و بتوانیم نتیجه بگیریم. خدا را شکر تیم برنده شد و حریفان امتیاز دادند تا پرسپولیس خودش را بتواند در جدول بالا بکشد ولی از لحاظ فنی انتظار من از این بازی خیلی بیشتر بود.

وی افزود: پرسپولیس درگیر مشکلات زیادی است که از لحاظ فنی هم به این تیم ضربه زد. تعطیلی تمرینات در حساس‌ترین مقطع فصل که بازی‌های مهمی پیش رو بود باعث شد تیم یکهو دچار افت شدیدی شود و نتیجه‌اش را در بازی‌های بعد از آن دیدیم. تیم از آسیا حذف شد و چند بازی در لیگ برتر را نتوانست ببرد و امتیازات مهمی را از دست داد و از صدر جدول فاصله گرفت و همه اینها خودش حواشی تیم را بیشتر کرد و نتیجه اش دوباره در بازی بعد خودش را نشان داد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: من مشکلات تیم را هم از چشم مدیریت می‌بینم و هم از چشم کادرفنی. هم مسائل و مشکلات مالی به تیم ضربه زده و هم یک مقدار آن از خود گذشتگی لازم در تیم دیده نشد و در مقطع حساس فصل تمرینات را تعطیل کردند. در کنار آن مدیریت و کنترل حواشی تیم هم مشکلات را دو چندان کرد و هر روز یک ماجرای برای این تیم رخ می‌دهد. روز قبل از بازی تیتر همه روزنامه‌ها مشکل دو ملی پوش تیم است و اینها اثرش را روی بازی‌ها نتایج می‌گذارد. واقعاً گناه هوادار پرسپولیس چیست که تیمش به خاطر حواشی پیش آمده بابت حواله خودرو بخواهد نتیجه نگیرد. 

حلالی افزود: مصدومیت‌ها هم مشکل دیگری برای تیم است و بازیکنان مهمی مثل پورعلی‌گنجی و وحید امیری را از دست دادیم. از وقتی مرتضی مصدوم شده انسجام در خط دفاعی تیم از بین رفته و موقعیت‌های زیادی به حریفان می‌دهیم و این خودش یک ضعف بزرگ است. امیدوارم در تعطیلات نیم فصل فکری به حال این مشکلات شود. حالا که توانستند خودشان را به صدر جدول نزدیک کنند باید از این فرصت استفاده کرده تا در نیم فصل دوم قوی‌تر وارد زمین شده و اختلاف‌ها را جبران کنند. من از عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول به هیچ عنوان راضی نیستم و امیدوارم در ادامه شرایط بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز