خبرگزاری کار ایران

مارتینز: تا این لحظه برای جمع کردن امتیازها بهترین بازیکنان را دارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۳۱

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای بردن بازی‌ها و جمع کردن امتیازها بهترین بازیکنان را دارم.

به گزارش ایلنا، خوان ایگناسیو مارتینز پس از تساوی بدون گل دیدار پیکان و فولاد خوزستان، اظهار داشت: به تیم پیکان برای این بازی خیلی خوب تبریک می‌گویم. همچنین به همه کاتولیک‌های جهان به دلیل میلاد حضرت مسیح تبریک می‌گویم. فردی هستم که اعتقاد قبلی به این دین دارم و در طول بازی این عقیده خیلی به من کمک کرد. در برخی لحظات بازی توپ به تیرک خورد. شاید این توپ‌ها در جریان بازی‌های دیگر گل می‌شد.

وی افزود: در نیمه اول مقداری با شک و تردید بازی کردیم اما در نیمه دوم برخی مسائل را اصلاح کردیم. پیکان در 20 دقیقه پایانی بازی خوبی انجام داد و با خلق موقعیت در مرکز زمین و جناحین، ما را اذیت کردند.

سرمربی فولاد درمورد نتایج ضعیف اخیر، توضیح داد: اگر دقت کنید، یک تغییر مدیریتی در باشگاه ما ایجاد شده است. امیدوارم از این به بعد تغییراتی هم در صورت امکان در تیم ایجاد کنیم.

مارتینز درمورد اینکه این تغییرات چگونه اعمال می‌شود، گفت: حقیقت را بگویم فعلا نمی‌توانیم در این مورد صحبت کنیم زیرا یک بازی خیلی مهم با نساجی باقی مانده است. پس از این دیدار نیز طبق هماهنگی با باشگاه گزارشی تنظیم می‌کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. تا این لحظه برای بردن بازی‌ها و جمع کردن امتیازها بهترین بازیکنان را دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز