خبرگزاری کار ایران

حمله به داور برای آلگری 10 هزار یورو آب خورد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۵۷۲

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، به دلیل بی‌احترامی به داور بازی جنوا جریمه شد.

به گزارش ایلنا، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، به دلیل حضور و اعتراض در رختکن داوران بازی مقابل جنوا 10 هزار یورو جریمه شد.

آلگری از عملکرد داوید ماسا خشمگین بود. او معترض بود که یک پنالتی به سود تیمش اعلام نشده و همین‌طور روسلان مالینوفسکی به دلیل خطای خشن روی کنان ییلدیز کارت قرمز دریافت نکرد.

با این حال، پس از سوت پایان، مربی ایتالیایی از حد ممکن فراتر رفت و طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی در رختکن داوران به ماسا و سایر اعضای تیم داوری، بی‌احترامی کرد.

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، آلگری به همین دلیل 10 هزار یورو جریمه شده است. گزارش شده که آلگری وارد رختکن داوران شده، در ابتدا آرام بوده و سپس با بی‌احترامی به عملکرد داور اعتراض کرده است. به همین دلیل از او خواسته شد که رختکن را ترک کند.

یوونتوس در بازی هفته شانزدهم سری A مقابل جنوا به میدان رفت که به تساوی 1-1 دست پیدا کرد و با 37 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. یووه با برد در این بازی 39 امتیازی می‌شد و در فاصله 2 امتیازی اینتر صدرنشین قرار می‌گرفت، به همین دلیل عصبانیت آلگری از توقف تیمش قابل پیش‌بینی بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز