خبرگزاری کار ایران

فنونی‌زاده: پرسپولیسی‌ها دنبال بهانه جویی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۶۷۶

پیشکسوت استقلال در مورد تقابل این تیم با پرسپولیس صحبت کرد.

مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص دربی شماره 102 پایتخت اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی خیلی پرگل و پرموقعیتی را شاهد نبودیم ولی بازهم از آن چیزی که من تصور می‌کردم اوضاع بهتر بود و خصوصاً در نیمه دوم تیم‌ها کمی چاشنی احتیاط را کنار گذاشتند و حملات بیشتری را شاهد بودیم. پرسپولیس سعی داشت هجومی بازی کند ولی مسیرهای نفوذ این تیم توسط بازیکنان استقلال بسته شده بود و توانایی فرصت سازی روی دروازه را به آن صورت نداشتند و یک گلی هم که زدند روی اشتباه فردی رقم خورد. کلا پرسپولیس در این بازی فکر می‌کنم فقط دو موقعیت ایجاد کرد که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

وی افزود: استقلال آگاهانه فضا را در اختیار پرسپولیس قرار داده بود و چشم به حملات سرعتی دوخته بود. اگر در این بازی عملکرد بهتری از داور مسابقه شاهد بودیم و پنالتی اول استقلال گرفته می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد و شاید نتیجه دیدار جور دیگری رقم می‌خورد. متاسفانه با وجود VAR هم شاهد عدالت در تصمیمات داور مسابقه نبودیم و اشتباهات تاثیرگذار همچنان وجود داشت. ولی به هر حال روی سومی آش به قدری شور بود که دیگر حرف و حدیثی باقی نمی‌ماند. به هر حال نتیجه بازی با تساوی تمام شد ولی من استقلال را شایسته برد در این بازی می‌دانم. تا آخرین ثانیه‌ها امید داشتم این تیم نمی‌بازد چرا که نکونام روحیه جنگندگی را به تیمش تزریق کرده بود و میل پیروزی در این تیم موج می‌زد.

پیشکسوت استقلال در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به VAR و مکالمه بین داور و مسئولان اتاق توضیح داد: اینها دیگر بهانه جویی است. شما مکالمه بین داوران را می‌خواهید چکار؟ 100 تا کارشناس داوری بیاورید و صحنه را نشان دهد بگویید پنالتی بود یا نه. پنالتی واضح بود و حالا چرا دنبال مکالمه بین داوران می‌گردند برایم قابل هضم نیست.

فنونی زاده در مورد اینکه می‌گویند استقلال شانس آورد و از شکست گریخت هم گفت: این صحبت‌ها نیست. پرسپولیسی‌ها خودشان به نتیجه تساوی رضایت داده بودند و اگر نگاه کنید زمانی که هنوز بازی صفر - صفر بود به تعویض‌های دفاعی روی آورده بودند. حالا یک توپی شانسی رفته توی دروازه و امید به برد داشتند ولی نتیجه عادلانه نه حتی تساوی بلکه برد استقلال بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز