خبرگزاری کار ایران

سه ماه و 14 بازی بدون گل: جهنم ستاره بارسلونا!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۵۳۵

رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، در سه ماه اخیر موفق نشده در هیچ دیداری برای این تیم گلزنی کند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

این تیم در این دیدار فرصت‌های زیادی برای گلزنی پیدا کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند و تک گل آنها توسط ژوائو فلیکس در دقیقه 55 وارد دروازه حریف شد که نتوانست کاری هم برای این تیم از پیش ببرد و آنها مجبور شدند به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت دهند. 

عملکرد ضعیف خط حمله بارسا در استفاده از موقعیت‌های گل ایجاد شده در این تیم باعث شده که آنها با مشکلات بسیاری مواجه شوند و حالا انتقادهای زیادی متوجه بازیکنان هجومی این تیم شده است.

آمارها نشان می‌دهد که رافینیا در سه ماه اخیر در هیچ دیداری موفق به گلزنی با پیراهن بارسا نشده است. او در واقع 14 بازی را بدون زدن گل سپری کرده و این موضوعی است که به‌صورت جدی مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است. 

دیوید برنابئو، خبرنگار اسپورت، درباره رافینیا می‌گوید: «او خلاصه‌ای از شرایط این بارسلونا است. بسیار تلاش می‌کند اما نمی‌تواند سرنوشت بازی را تعیین کند. واقعیت این است که نباید از هیچ تیم و هیچ بازیکنی انتظاری بیشتر از حد توانش داشت و این نکته‌ای است که باید آن را در نظر بگیریم. هرچند بارسا شایستگی گلزنی داشت.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز