خبرگزاری کار ایران

خشم ستاره بارسا: یک امتیاز به درد نمی‌خورد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۴۲۷

ژوائو کانسلو، ستاره بارسلونا، اعتراف کرد که این تیم در حال سپری کردن روزهای سختی است.

به گزارش ایلنا، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لالیگا در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

شاگردان ژاوی در چند هفته اخیر نتایج چندان خوبی را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کسب نکردند و همین باعث شده است که شرایط برای آنها بیش از پیش دشوار شود و فشارها و انتقادات روز به روز بیشتر شود. 

کانسلو پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این یک امتیاز هیچ اهمیتی برای من ندارد. ما تیم برتر بودیم. این شانس را داشتیم که چهار گل بزنیم و چیزی که برایمان ماند تنها یک امتیاز است. شرایط ما در لالیگا خیلی دشوار است. این حقیقت است اما باید به جنگیدن ادامه دهیم. نتیجه بدی گرفتیم.

ما تیمی بسیار جوان هستیم. روزهای سختی را سپری می‌کنیم. بارسا باشگاهی است که عادت به قهرمانی و پیروزی دارد. بارسا یکی از بزرگترین باشگاه‌ها در دنیاست. فشار زیادی روی آنها وجود دارد. شخصا این فشار را در زندگی شخصی و ورزشی دوست دارم. تنها چیزی که می‌ماند این است که پیروز شویم. 

وقتی 20 ساله بودم کاری که الان انجام می‌دهم را انجام نمی‌دادم. فشارها امروز تاثیر متفاوتی روی من دارد. این روند یادگیری است. این نقطه‌ای است که چیز زیادی از آن نمی‌دانم. هیچکس به یاد نخواهد داشت که ما امروز خوب بازی کردیم چون نتیجه بازی مساوی شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز