خبرگزاری کار ایران

طغیان ساپینتو در قبرس: انگار برایشان هیچی نیستم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۴۴۶

ریکاردو ساپینتو می‌گوید تمام کسانی که باعث محرومیت چهار ماهه‌اش شده‌اند را نمی‌بخشد.

به گزارش ایلنا، ریکاردو ساپینتو خیلی زود در قبرس جنجال آفرین شد و پس از درگیری با مربیان و بازیکنان آنورتوسیس، به مدت چهار ماه از همراهی آپوئل محروم شد. با این حال، تیم سرمربی پرتغالی موفق شد قهرمانی نیم فصل نخست لیگ را کسب کند.

ساپینتو مهمان برنامه کیک آف شبکه کابل نت اسپورت بود و درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت. این نخستین مصاحبه تصویری سرمربی آپوئل از زمان حضور در قبرس بود.

ساپینتو در بخشی از این مصاحبه درخصوص اظهارنظر دستیارش مبنی بر اینکه آپوئل بهترین تیم قبرس است، موافقت کرد و درباره رقبایش در راه قهرمانی نیز گفت: تیم‌های مختلفی هستند که برای قهرمانی مبارزه خواهند کرد. آریس، اومونیا، آنورتوسیس، پافوس اف سی و حتی آا ک. اینها رقبای ما هستند. ما تا اینجای کار باثبات ترین تیم بوده‌ایم. ما ساده‌تر و اساسی‌تر بازی می‌کنیم. وقتی تیم‌های بزرگ با هم بازی می کنند طبیعی است که برنده نشوند. اما وقتی با تیم هایی بازی می کنید که از شما پایین تر هستند، باید امتیاز کسب کنید. این چیزی است که من به بازیکنانم می‌گویم.

ساپینتو در مهم‌ترین بخش این مصاحبه و درخصوص محرومیت سنگین چهار ماهه‌اش گفت : قبل از این اتفاق پنج برد داشتیم. شاید من مربی با بیشترین تجربه در قبرس باشم، اما هیچ کس این را نمی‌گوید. به عنوان یک مربی عناوین مختلفی را کسب کرده ام، منچسترسیتی 500 میلیون یورویی را بردم، همه رکوردها را با براگا شکستم و به اینجا می‌آیم و آنها با من طوری رفتار می‌کنند که انگار هیچ چیز نیستم.

او ادامه داد : آنها بی احترامی نشان دادند ولی نمی‌دانم چرا. من هرگز کسانی را که مرا مجازات کردند فراموش نمی‌کنم و آنها را نمی‌بخشم. خیلی ها درباره من صحبت می‌کنند که اصلا در سطح من نیستند. من نمی‌توانم تحمل کنم که کسی در مورد من و دیگران صحبت کند. آنها نمی فهمند چه می گویند. آنها اهل فوتبال نیستند، فقط بدون داشتن تجربه قضاوت می‌کنند.

ساپینتو در بخشی از این مصاحبه درباره مشکلات مالی آپوئل نیز گفت : من برای انجام کارهای خیریه آمده‌ام، بنابراین مشکل مالی نداریم (خنده). رئیس باشگاه به من گفته بود که ما مشکل مالی داریم و من هم گفتم نگران نباش. ما همیشه با هم خواهیم جنگید و راهی برای کنار آمدن با همه مشکلات پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز