خبرگزاری کار ایران

تأثیر نداری و بی‌پولی را نمی‌شود نادیده گرفت؛

احمدزاده: حرف‌های درودگر باعثشد از ملوان شکایت کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۵۷

ما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و البته تمام مسائل را گردن مشکلات مالی نیندازیم و خودمان هم می‌توانستیم در بعضی مواقع بهتر عمل کنیم اما تأثیر نداری و بی پولی را نمی‌شود نادیده گرفت.

سرمربی گهر درود معتقد است مشکلات مالی این باشگاه تأثیر زیادی روی نتایج ضعیف تیم در این فصل گذاشته است. محمد احمدزاده البته سهم خودش را هم در این ناکامی در نظر می‌گیرد اما در مجموع اصلا از عملکرد تیمش راضی نیست.

گفتگوی محمد احمدزاده با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

از عملکرد گهر در این فصل راضی هستید؟

اصلا راضی نیستم. متأسفانه هر جایی من می‌روم، مشکلات هست و این قضیه برای من تکراری شده و هر جا می‌روم مشکلات مالی دنبال من است. در ملوان هم سال‌ها شرایط همین طوری بود و در گهر هم هست. من به درود رفتم و گفتم شاید آنجا شرایط فرق کند اما فرقی نکرد. به هر حال تیمی که مشکلات مالی دارد، دغدغه بسیار زیادی هم دارد و گهر امسال مشکلات زیادی داشت که روی روند کار و نتایج تیم تأثیر گذاشت. نمی‌شود از این قضایا فرار کرد، یعنی نمی‌شود یک تیم مشکل مالی داشته باشد و روی نتایج آن تأثیر نگذارد. ما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و البته تمام مسائل را گردن مشکلات مالی نیندازیم و خودمان هم می‌توانستیم در بعضی مواقع بهتر عمل کنیم اما تأثیر نداری و بی پولی را نمی‌شود نادیده گرفت.

با این شرایط قصد دارید کارتان را در گهر ادامه بدهید؟

فکر نکنم بشود با این وضعیت ادامه داد. البته مسئولین یکسری قول‌هایی به ما داده‌اند و منتظریم ببینیم در تعطیلات نیم فصل چقدر این قول‌ها عملی می‌شود و اگر نشود، هر کسی هم که جای ما باشد، باید یک فکر اساسی برای این تیم بشود. کار خیلی سخت است و نگهداری بازیکنان در این شرایط شدنی نیست. اگر به داد این تیم نرسند، کار خیلی سخت می‌شود. منتظریم ببینیم قول‌هایی که داده شده، عملی می‌شود یا نه که متأسفانه تا الآن نشده است.

گهر در لیگ یک می‌ماند؟

بستگی دارد چقدر به تیم رسیدگی شود و اگر رسیدگی نشود و مشکلات ادامه پیدا کند، از همین الآن کار گره می‌خورد و نمی‌دانم عاقبت کار چه می‌شود. ما منتظریم ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد و از الآن نمی‌شود پیش‌بینی کرد. الآن تا این اندازه بیشتر نمی‌توانم بگویم چه می‌شود و آینده گهر دست مسئولین این تیم است.

قضیه شکایت شما از ملوان به کجا کشید؟

من از ملوان شکایت کردم و ۱۲۸ میلیون تومان طلب دارم. البته من قصد شکایت از ملوان را نداشتم چون بازی‌ها که تمام شد، هیچ صحبتی درباره ملوان نکردم تا اینکه عادل فردوسی‌پور یک برنامه‌ای را در ۹۰ پخش کرد که مربوط به هدایتی بود و درودگر در آن برنامه گفت احمدزاده از ملوان طلب ندارد و بدهکار هم هست. بعد از ۵ ماه که از ملوان رفته بودم، چنین حرفی را زدند و گفتم اگر اقدام نکنم و مردم فکر می‌کنند همه پولم را گرفته‌ام و به ملوان بدهکارم اما شکایت کردم تا مشخص شود طلب دارم، البته هنوز هم اتفاقی نیفتاده است. به هر حال من قانونی اقدام کردم و الآن ۲ ماه گذشته و تا این لحظه فدراسیون هیچ خبری در این رابطه به من نداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز