خبرگزاری کار ایران

تاتنهام - نیوکاسل: جدال جذاب امشب لیگ جزیره

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۴۴۴

تاتنهام و نیوکاسل امشب به مصاف هم می روند.

به گزارش ایلنا، تاتنهام و نیوکاسل در بازی امشب در شمال لندن به دنبال جبران هستند، تاتنهام پنجشنبه در خانه 2 بر یک به وستهام باخت و نیوکاسل 3 بر صفر مقابل تیم در معرض سقوط اورتون شکست خورد.

شرایط در لیگ برتر چقدر زود تغییر می‌کند، آنژه پوستکوگلو در 10 بازی ابتدایی‌اش بیش از هر مربی دیگری در یک رقابت امتیاز گرفت اما باخت پنجشنبه در دربی لندن دو رکورد نامطلوب برای مربی استرالیایی تاتنهام داشت. اسپرز که با 27 امتیاز در پایان هفته قبل در رده پنجم قرار گرفته بود، نخستین تیم در تاریخ لیگ برتر است که پنج بازی متوالی یک بر صفر جلو افتاده اما هیچ یک را نبرده است. همچنین اولین تیمی است که سه بازی خانگی پیاپی را باخته بعد از آنکه به گل اول مسابقه رسیده است.

پوستکوگلو از تیمش انتقاد داشت که نتوانسته کار را یکسره کند، تساوی مقابل منچسترسیتی تنها نتیجه خوب دیگر تیم از ابتدای نوامبر است و آنها 9 امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب افتاده‌اند. تاتنهام برای نخستین بار از سال 2008 سه بازی خانگی پیاپی در لیگ برتر را باخته و آخرین بار در سال 2004 چهار بازی پشت سر هم در لیگ برتر در وایت هارت لین را باخته‌اند اما نیوکاسل هم مشکلات خودش را دارد.

ادی هاو می‌تواند با مربی اسپرز همدردی کند وقتی صحبت از بحران مصدومیت باشد هرچند نیوکاسل با تیم نصفه و نیمه‌اش در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته، چلسی و منچستریونایتد را شکست داده و بی‌عدالتی اجازه نداد مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی برسد. در عین حال از دست دادن نیک پوپ، دروازه‌بان اول تیم کمر کلاغ‌ها را مقابل اورتون شکست و از دقیقه 79 تا آخر بازی سه گل خوردند.

 به جز برد 8 بر صفر مقابل شفیلد، نیوکاسل که با 26 امتیاز در رده هفتم قرار دارد، در خانه رقبا سخت امتیاز گرفته و از 12 امتیاز چهار بازی آخر خارج از خانه فقط دو امتیاز گرفته است.

علاوه بر این برد شگفت‌انگیز مقابل شفیلد تنها بازی در 16 مسابقه خارج از خانه آخر نیوکاسل است که دروازه‌اش را بسته نگه داشته. نیوکاسل فصل قبل مقابل تاتنهام دبل کرد از جمله برد 6 بر یک خانگی در دوران فاجعه باری که کریستین استلینی به عنوان مربی اسپرز داشت.

 

اخبار تیمی

اواخر بازی با وستهام سون هئونگ مین با مصدومیت مواجه شد تا نفس تاتنهام و هوادارانش گرفته شود هر چند مهاجم کره‌ای و کاپیتان اسپرز نگرانی‌ها را از بین برد و گفت چندان جدی نیست. در حالی که احتمالاً سون آماده بازی باشد اما هیچ یک از ایوان پریشیچ، مانور سولومون، رایان سسنیون، جیمز مدیسون، میکی فان د فن، رودریگو بنتانکور، اشلی فیلیپس، اریک دایر و الفی وایتمن به این بازی نمی‌رسند اگرچه پوستکوگلو نخواسته بحران مصدومیت را بهانه‌ای برای فرم ضعیف تیمش جلوه دهد. در باخت مقابل وستهام، پاپه سار از مصدومیت برگشت و دقایقی بازی کرد تا جای پیر امیل هویبرگ به خطر بیفتد.

ریچارلیسون هم می‌تواند جایگاه برنان جانسون در ترکیب اصلی را به خطر بیندازد. شایعات زیادی وجود دارد درباره اینکه نیوکاسل در ژانویه چه کسی را به جای پوپ می‌آورد که باید شانه‌اش را به تیغ جراحی بسپرد؛ فعلاً اما مارتین دوبراوکا درون دروازه قرار می‌گیرد. جمال لاسلس نتوانست 90 دقیقه بازی در گودیسون پارک را به پایان برساند البته هاو باور کاپیتانش می‌تواند بازی کند هرچند بدون او هم تعداد غایبان نیوکاسل دورقمی است.

اسون بوتمن، کالوم ویلسون، یاکوب مورفی، دن برن، الیوت اندرسون، جو ویلاک، شان لانگستاف، هاروی بارنز، مت تارگت و خاوی مانکیو مصدوم هستند و ساندرو تونالی با محرومیت نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز