خبرگزاری کار ایران

جشن دونفره کریمی و حسینی بعد از برد مهم/ هافبک ملی پوش بهترین بازیکن زمین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۷۰۳

دو ستاره ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه بعد از برد مقابل ترابزون اسپور جشن دونفره‌ای را برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، حضور علی کریمی و مجید حسینی در ترکیب کایسری‌اسپور باعث شده تا بازی‌های این تیم برای ما ایرانی‌ها جذاب باشد. کایسری‌اسپور در روزی که علی کریمی و مجید حسینی دو ستاره ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت، موفق شد با نتیجه یک بر صفر ترابزون اسپور را شکست بدهد. این برد مهم بیرون از خانه برای کایسری‌اسپور در شرایطی به دست آمد که آنها با ترابزون اسپور هم‌امتیاز بودند و به واسطه 3 امتیاز این بازی با 26 امتیاز به رده چهارم صعود کردند و به صدر جدول نزدیک‌تر شدند. بعد از این پیروزی ارزشمند در شهر ترابزون ترکیه دو بازیکن ایرانی جشن دو نفره‌ای را در ورزشگاه برپا کردند.

 آنها بعد از شرکت در مراسم گروهی همراه با هم‌تیمی‌های خود در کنار یکدیگر این موفقیت را جشن گرفتند. کریمی و حسینی عکسی نیز به یادگار با یکی از مدیران باشگاه کایسری‌اسپور گرفتند که این تصویر در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.

نکته جالب درباره این بازی درخشش کریمی و حسینی بود. کریمی با نمره خوب 5/7 عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد و حسینی هم نمره 3/7 را به خود اختصاص داد و در این بخش دومین بازیکن برتر زمین بود. کایسری‌‌اسپور تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بشیکتاش در رده چهارم قرار دارد. این تیم می‌کوشد تا با اتکا به ستاره‌های ایرانی خود سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی را کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز