خبرگزاری کار ایران

چهار هفته بدون گل برای طارمی در پورتو

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۴۹۳

ستاره ایرانی پورتو تا اینجای کار نتوانسته درخشش همیشگی را برای تیمش داشته باشد.

به گزارش ایلنا، پورتو در شرایطی که مهدی طارمی را بعد از اخبار متفاوت نقل و انتقالات در ترکیب خود داشت، در هفته چهارم لیگ پرتغال به مصاف آروکا رفت. پیش‌بینی این بود که پورتو بتواند به راحتی حریف نه چندان شناخته‌شده خود را شکست بدهد و یک برد آسان کسب کند، این اتفاق اما رخ نداد. بازی با نتیجه یک بر یک دنبال شد تا اینکه در نیمه دوم پورتو فشار حملات خود را بیشتر کرد.

اتفاق جنجالی این بازی در دقیقه 90 رقم خورد؛ جایی که مهدی طارمی با شارژ مدافع آروکا در داخل محوطه جریمه سرنگون شد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. پس از تصمیمی که میگل نوگوئیرا، داور بازی گرفت، از اتاق VAR به او اعلام کردند که برای بازبینی صحنه باید به کنار زمین برود، اما زمانی که قاضی میدان قصد داشت تا لحظه برخورد را دقیق‌تر بررسی کند، متوجه شد که ارتباط با اتاق VAR قطع شده و به صورت تماس تلفنی با کمک داور ویدیویی در ارتباط بود.

در نهایت نیز میگل نوگوئیرا بدون اینکه خودش صحنه را ببیند، پنالتی رخ داده را رد کرد که این مسأله با اعتراض شدید اعضای تیم میزبان همراه شد و باشگاه پورتو با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعتراض به اتفاقات رخ داده، خواهان ابطال مسابقه به دلیل رفتار نادرست تیم داوری است. برخی از هواداران پورتو نیز در فضای مجازی انتقادهایی را متوجه مهدی طارمی کردند و از او خواستند تا دیگر برای گرفتن خطای پنالتی اقدام نکند. آنها معتقدند اگر طارمی روی زمین نمی‌افتاد، زمان بازی تلف نمی‌شد و پورتو فرصت بیشتری داشت تا گل برتری را به ثمر برساند.

این در حالی است که طارمی در چند فصل اخیر پنالتی‌های سرنوشت‌سازی برای پورتو گرفته و بارها تیمش را از شکست نجات داده. البته این انتقادها از روی عصبانیت است و نمی‌تواند چندان به آنها پرداخت.

 تنها انتقاد منطقی از طارمی این است که او برای چهارمین هفته متوالی برای پورتو گل نزده و در حسرت مانده. این آمار برای آقای گل فصل قبل لیگ پرتغال و گزینه خط حمله باشگاه‌هایی نظیر میلان، اینتر و تاتنهام هرگز قابل دفاع نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز