خبرگزاری کار ایران

سپاهان و ماموریت دشوار مقابل الاتحاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۳۷

سپاهان باید در دیداری حساس به مصاف الاتحاد برود و با وجود اینکه الاتحاد همیشه گربه سیاه تیم‌های ایرانی بوده است، سپاهان توانایی و قدرت غلبه بر حریف و صعود بدون دردسر از گروه خود را دارد.

به گزارش ایلنا، سپاهان برعکس سال‌های گذشته، امسال تیم خوش‌شانسی نبوده و با وجود اینکه لیگ برتر فوتبال کشورمان را خیلی خوب شروع کرد و پیش برد اما فعلاً این تیم صدرنشین این دوره از رقابت‌های فوتبال کشورمان نیست و برای رسیدن به این مهم راه سختی را هم پیش رو دارد، هر چند معتقدیم که این تیم با مورایس می‌تواند خیلی زود خودش را به صدر جدول نیز برساند.

سپاهان در فصل گذشته رقابت‌ها هم این شرایط را داشت و می‌توانست قهرمان لیگ برتر شود، اما با کمی بی‌تجربگی مورایس در این رقابت‌ها، نتوانست نتایج دلخواه را کسب کند و با کمترین فاصله قهرمانی فصل گذشته را از دست داد. همانطور که گفته شد امسال این تیم وضعیت بهتری دارد و با بازی‌های خوبش مقابل حریفان نشان داده که خیلی راحت از رقابت با حریفان پا پس نمی‌کشد و سرسخت‌تر از همیشه نشان داده است. بازی خوب و روان این تیم در روزهایی که از حواشی به دور بود، به خوبی ظرفیت و توان این تیم را به نمایش گذاشته است و البته با تجربه‌تر شدن سرمربی نیز در نتایج این تیم مؤثر بوده است.

این را هم باید اضافه کرد که در این فصل از رقابت‌ها، سپاهان با جذب مهره‌های مؤثر و خوب و البته مورد نیاز سرمربی نیز توانست بهترین شرایط را برای حضور در رقابت‌های پیش‌رو مهیا کند. همانطور که اشاره شد، سپاهان در لیگ برتر فوتبال کشورمان تکلیف خودش را مشخص کرد و با حضور قدرتمند توانست بسیاری از امتیازات را تا اینجای کار لیگ برتر جمع کند، هر چند در چند بازی نسبتاً راحت، سپاهان با به حاشیه رفتن برخی امتیازات را از دست داد، اما حضور قدرتمند این تیم بر کسی پوشیده نیست و انتظار هواداران این تیم هم از الان مشخص است.

با این وضعیت انتظار روزهای خوب برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز وجود داشت و اتفاقاً سپاهان در این رقابت‌ها هم توانست نتایج خوبی کسب کند اما بازهم حواشی‌ای که برای سپاهان به وجود آمد، در برخی بازی‌ها این تیم را به شدت اذیت کرد، تا جایی که سپاهان در رویارویی با تیمی مثل نیروی هوایی عراق امتیاز از دست داد. این تیم در اوج بدشانسی در خانه خودش مقابل الاتحاد هم به خاطر حاضر نشدن حریف در زمین، فعلاً سه امتیاز را از دست داد. با همه این شرایط سپاهان انگار می‌خواهد همچنان باشد، این نماینده شایسته کشورمان برای ادامه حیات در این رقابت‌ها تلاش می‌کند و بطور حتم توانایی این کار را دارد.

سپاهان باید در دیداری حساس به مصاف الاتحاد برود، تیمی که در رویارویی با نیروی هوایی عراق بازی را با دو گل خورده واگذار کرده است، از تیم آلمالیق به عنوان تیمی که هیچ امتیازی کسب نکرده، گل دریافت کرده و همه اینها نشان می‌دهد با وجود اینکه الاتحاد همیشه گربه سیاه تیم‌های ایرانی به ویژه همین سپاهان و استقلال بوده است، سپاهان توانایی و قدرت غلبه بر حریف و صعود بدون دردسر از گروه خود را دارد.

از طرف دیگر الاتحاد در خانه خودش کریم بنزما را نیز در اختیار نخواهد داشت و همه اینها فرصت طلایی در اختیار طلایی‌پوشان اصفهان قرار می‌دهد تا آنها بتوانند فعلاً این مرحله از رقابت‌ها را پشت سر بگذارند. در حقیقت عیار سپاهان در این بازی سنجیده خواهد شد و در شرایطی که معتقدیم حریف همچنان قوی بوده و در خانه خودش نیز بازی خواهد کرد اما سپاهان می‌تواند برنده از این زمین خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز