خبرگزاری کار ایران

صادقی: شناخت خوبی از استقلال داریم/ هدف ما حفظ و ارتقا کیفیت ذوب آهن است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۲۶۰

مربی ذوب آهن هدف کادرفنی این تیم را حفظ و ارتقا کیفیت این تیم است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی امروز در نشست خبری قبل از بازی با استقلال حاضر شد و در خصوص این مسابقه اظهار داشت: با یکی از منظم‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال بازی داریم و می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم. شناخت خوبی از استقلال داریم و مطمئن هستم، افرادی که این دیدار را می‌بینند از آن لذت می‌برند.

وی ادامه داد: بزرگترین هدف ما حفظ و ارتقا کیفیت تیم فوتبال ذوب‌آهن است که بازیکنان برای آن تمرین و تلاش می‌کنند. هر روز با انگیزه پیش می‌رویم که اگر طبق همین روال ادامه دهیم در پایان فصل رتبه خوبی خواهیم داشت. یک سوم از لیگ برتر فوتبال گذشته و حفظ انگیزه بازیکنان اهمیت زیادی دارد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: استقلال یکی از منظم ترین و با کیفیت ترین تیم‌های لیگ برتر است، این تیم را بررسی کردیم و انگیزه مضاعفی مقابل آن‌ها داریم. مسابقه مقابل تیم‌های بزرگ لذت بخش است؛ تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند که همین موضوع بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

صادقی در خصوص مصدومیت سبحان خاقانی، گفت: سبحان خاقانی بازیکن خیلی خوبی است که روی یک اتفاق ساده مصدوم شد و حتی ما در تمرین برخوردی هم نداشتیم. خاقانی یک بازیکن جوان است که قوی تر از قبل بر می‌گردد زیرا مصدومیت همیشه وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز