خبرگزاری کار ایران

سرمربی نیروی هوایی: همه کار کردیم اما به درِ بسته خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۴۱۵

سرمربی تیم فوتبال نیروی هوایی عراق گفت: حداقل باید بازی را مساوی می‌کردیم و برای صعود از این گروه به این امتیاز نیاز داشتیم که این مسئله محقق نشد.

به گزارش ایلنا، ایوب اودیشو در نشست خبری بعد از بازی نیروی هوایی عراق مقابل سپاهان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 که با برتری یک بر صفر نماینده کشورمان به پایان رسید گفت: سپاهان تیم واقعاً خوبی بود و ما کاملاً بر حریف فشار می‌آوردیم. حداقل باید بازی را مساوی می‌کردیم و برای صعود از این گروه به این امتیاز نیاز داشتیم که این مسئله محقق نشد. فوتبال همیشه همین‌گونه است.

وی در مورد مشکل نیروی هوایی در استفاده از موقعیت‌های گلزنی که به دست می‌آورد، تصریح کرد: برای زدن ضربات نهایی به آرامش نیاز داشتیم، اما آرامش در تیم ما مقابل دروازه سپاهان وجود نداشت. حریف بسیار خوب و به‌صورت گروهی دفاع می‌کرد. خیلی حمله کردیم اما به گل نرسیدیم.

سرمربی نیروی هوایی درباره بازی دور از ورزشگاه خانگی سپاهان و غیبت عمده هواداران تیم ایرانی گفت: باید بازی خودمان را می‌کردیم و کاش در اصفهان بازی می‌کردیم. کار خودمان را انجام می‌دادیم و دیدید به هر دری زدیم، اما به درِ بسته خوردیم. تماشاگران باشند یا نباشند، کار خودمان را انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز