خبرگزاری کار ایران

کریمی: بازیکنان حرفه‌ای سپاهان اتفاقات گذشته را پشت سر گذاشتند/ برای صعود باید آلمالیق را ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۳۱

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت، بازیکنان، مدیریت و کادر فنی این تیم به قدری حرفه‌ای هستند که اتفاقات گذشته را پشت سر گذاشته‌اند.

به گزارش ایلنا، محمد کریمی درباره دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان با آلمالیق ازبکستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: آلمالیق با توجه به نتایجی که گرفته و دو شکستی که داشته است، شاید برخی فکر کنند تیم خوبی نیست در حالی که ما آنها را خوب آنالیز کردیم و بازیکنان خوبی دارند. بازی سختی داریم، چرا که آنها تنها امیدشان در بازی برابر سپاهان است تا بتوانند امید کوچکی به صعود داشته باشند. همین امر کار ما را بسیار سخت می‌کند. ما نیز برای صعود باید این بازی را ببریم.

وی در مورد لغو دیدار سپاهان برابر الاتحاد عربستان و همچنین کسر امتیاز در لیگ برتر تصریح کرد: کمی جمع و جور کردن این موضوع سخت است، ولی بازیکنان، مدیریت و کادر فنی به قدری حرفه‌ای هستند که اتفاقات گذشته را پشت سر گذاشته و تنها بر این بازی تمرکز کنند. شرایط روحی و روانی بسیار خوبی داریم و تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشته‌ایم. عصر امروز (یکشنبه) هم یک تمرین سبک خواهیم داشت و برای کسب سه امتیاز آماده می‌شویم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به وضعیت آب‌ و هوایی محل برگزاری دیدار تیمش مقابل آلمالیق خاطر نشان کرد: اینجا شرایط هوایی خوبی دارد. با اینکه از اصفهان کمی خنک‌تر است، اما فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد کند. احتمال بارندگی وجود دارد، اما هر شرایطی به وجود بیاید برای‌مان فرقی ندارد.

کریمی در پایان گفت: از هواداران سپاهان ممنونم که با شرایطی که برای تیم چه در لیگ برتر و چه لیگ قهرمانان آسیا پیش آمد، همچنان حمایت کردند و چند هوادار نیز با هزینه شخصی خود به ازبکستان آمده‌اند که قطعاً انتظارات از ما بالاتر می‌رود و کارمان سخت‌تر خواهد بود. البته حضورشان انگیزه و انرژی مضاعفی به ما می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز