خبرگزاری کار ایران

محمدی: بازیکنان ذوب‌آهن از تساوی مقابل استقلال ناراحت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۶۳۸

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید هم تیمی‌هایش از تساوی مقابل استقلال ناراحت هستند چرا که شانس پیروزی مقابل میهمان خود را داشتند.

به گزارش ایلنا، نادر محمدی بعد از تساوی یک - یک ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر، گفت: بازی آنطور که ما می‌خواستیم  در نیمه دوم پیش رفت. واقعاً پلن دوم و سوم برای دقیقه 60، 70 به بعد داشتیم. حیف شد که یک گل خوردیم؛ ولی خیلی خوشحالم چرا که دو یا سه بازی است که ما گل اول را دریافت می‌کنیم؛ ولی به بازی برمی‌گردیم.

وی افزود: بعد از گل استقلال به بچه‌ها گفتم بلند شوید و ما گل را می‌زنیم. حتی می‌توانستیم برنده بازی شویم؛ اما نتیجه یک - یک هم نتیجه بدی نبود. کل هفته را برای بُرد مقابل استقلال تمرین کردیم.

بازیکن ذوب‌آهن درباره تأثیر حضور ربیعی روی باور تیمی شاگردانش، گفت: واقعاً ربیعی از همان روز اولی که به تمرین ذوب‌آهن آمد، این را به ما می‌گفت که باید بالای جدول باشیم و با تیم‌های اول، دوم و سوم بجنگیم. در واقع او این تفکر را به ما خوراند که باید با تیم‌های بالای جدول بجنگیم. بعد از تساوی با استقلال، بچه‌ها در رختکن ناراحت بودند و می‌گفتند باید برنده می‌شدیم. هر چند استقلال هم تیم بزرگی است و نتیجه تساوی هم خوب است.

محمدی با پیش‌بینی ادامه روند ذوب‌آهن در لیگ برتر، تأکید کرد: برای بهتر بازی کردن و بهتر نتیجه گرفتن می‌جنگیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز