خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۳۰۹

تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری دشوار به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، در یکی از دیدارهای حساس هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در فولادشهر میهمان ذوب آهن است. آبی‌های پایتخت کار بسیار سختی را در این بازی خارج از خانه، برابر تیم خوب ربیعی در پیش دارند.

این بازی از اهمیت بسیاری برای نکونام و ربیعی برخوردار است. دو مربی که پیش از شروع فصل جنگ پایاپایی برای رسیدن به نیمکت استقلال داشتند که در نهایت جواد نکونام این نبرد را با برتری به پایان برد.

با توجه به مصدومیت و دوری نسبتا طولانی مدت مرادمند از میادین، نکونام چاره‌ای جز استفاده از روزبه چشمی در خط دفاعی ندارد و آبی پوشان یک بار دیگر با سیستم سه دفاعه پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

در ترکیب استقلال مثل همیشه کاپیتان سید حسین حسینی درون دروازه قرار می‌گیرد. جواد نکونام از سیستم 2-3-5 در دیدارهای اخیر نتیجه گرفته و قرار است با همین روش به مصاف ذوب آهن برود ولی با این تفاوت که نسبت به دیدار قبلی مقابل تراکتور یک غایب دارد و آنهم محمدحسین مرادمند مصدوم است. به همین دلیل این غیبت تغییراتی در چینش نفرات اصلی ایجاد خواهد کرد. بدین شکل که روزبه چشمی از خط هافبک به دفاع آخر منتقل می‌شود و مثلث او و آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی وظیفه محافظت از دروازه و کمک به حسینی را عهده دار هستند.

دو وینگ بک استقلال هم کوین یامگا و ابوالفضل جلالی هستند که باید در کناره‌ها و در خط طولی زمین در جناحین اورلب کنند و مرتباً در رفت و آمد باشند.

در خط هافبک هم وظایف دفاعی بر عهده زبیر نیک نفس خواهد بود و یک خط جلوتر مهدی مهدی‌پور هافبک میانی و سازنده آبی‌پوشان است و آرش رضاوند هم کمی‌ جلوتر و با آزادی عمل بیشتر به خط حمله در مواقع لازم کمک خواهد کرد و این سه نفر هم مثلث خط میانی آبی‌پوشان را تشکیل می‌أهند.

در نهایت در خط حمله هم مهرداد محمدی به عنوان مهاجم سایه بازی می‌کند و در رفت و آمد است و با استفاده از سرعت بالای خوش سعی در شکستن خط دفاعی حریف دارد. در نهایت مهاجم موفق آبی‌پوشان که عملکرد خوبی مقابل تراکتور داشت در این بازی در ترکیب اصلی حضور دارد. گوستاوو بلانکوی آرژانتیتی موفق شده نظر مثبت نکونام را جلب کند و جای مطهری را در نوک حمله بگیرد.

نفراتی از جمله سعید مهری، پیمان بابایی، آرمان رمضانی، جعفر سلمانی و صالح حردانی هم روی نیمکت حضور دارند و کار را دنبال می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – ایمان سلیمی – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز