خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان پیشین استقلال چه مشکلی برای بازی در شمس آذر دارد؟

کد خبر : ۱۴۱۸۷۳۵

سنگربان جوان تیم شمس آذر که دو سال را در استقلال گذراند، هنوز در لیگ بیست‌وسوم بازی نکرده است.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال در نقل‌وانتقالات پیش از شروع بیست‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال علاوه بر تمدید قرارداد سید حسین حسینی سنگربان جوان تیم هوادار یعنی محمدرضا خالدآبادی را هم به خدمت گرفت تا علیرضا رضایی به دروازه‌بان سوم آبی‌ها تبدیل شود.

رضایی پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال توانست رضایتنامه خودش را بگیرد و به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم شمس آذر قزوین ملحق شد. با این وجود، وی تاکنون در هیچ‌یک از دیدارهای 10 هفته نخست لیگ برتر در لیست بازی تیم قزوینی قرار نگرفته است.

گفته می‌شود دروازه‌بان پیشین استقلال موفق نشد قرارداد خودش با آبی‌پوشان را در زمان قانونی فسخ کند تا بازیکن آزاد محسوب شود و به‌عنوان سهمیه فیفا به تیم دیگری برود. با این تفاسیر، رضایی تا نیم‌فصل نمی‌تواند در شمس آذر به میدان برود.

سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر در گفت‌وگو با تسنیم در مورد وضعیت سنگربان 23 ساله تیمش اظهار داشت: هنوز نتوانسته‌ایم قرارداد رضایی را ثبت کنیم و او تا نیم‌فصل کنار ما نخواهد بود. این بازیکن در زمان قانونی باید قراردادش با استقلال را فسخ می‌کرد تا به‌عنوان بازیکن سهمیه فیفا به شمس آذر اضافه شود. در نیم‌فصل هم باید شرایط این بازیکن را بررسی کنیم و اگر شرایط قراردادی مهیا باشد، او در تیم ما به کارش ادامه می‌دهد.

شمس آذر قزوین با کسب 9 امتیاز از 9 مسابقه (با وجود آغاز لیگ با امتیاز منفی) در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز