خبرگزاری کار ایران

سرمربی بزرگی داریم؛

قاضی: استقلال مدعی جدی قهرمانی است / گلم را به دخترم تقدیم می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۷۳

استقلال یک سرمربی بزرگ، کادر فنی خوب و بازیکنان جوان و با تجربه و با انگیزه‌های فراوان دارد و اگر مشکلی پیش نیاید ما از جدی ترین مدعیان کسب قهرمانی هستیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌ها در فصل نقل و انتقال تمرینات تاکتیکی خوبی را پشت سر گذاشتند تاکید کرد: تیم ما جزو جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، محمد قاضی درباره ارزیابی خود از شروع رقابت های لیگ برتر گفت: خدا را شکر بازی‌های تدارکاتی خوبی قبل از شروع لیگ انجام دادیم و زمانی که خیلی از تیم‌ها به فکر کسب نتیجه در بازی‌های دوستانه بودند تیم استقلال به فکر امور تاکتیکی بود. درباره وضعیت فعلی استقلال باید بگویم که این تیم یک سرمربی بزرگ، کادر فنی خوب و بازیکنان جوان و با تجربه و با انگیزه‌های فراوان دارد و اگر مشکلی پیش نیاید ما از جدی ترین مدعیان کسب قهرمانی هستیم.

وی درباره بازی برابر راه‌آهن اظهار داشت: در این دیدار شروع خوبی نداشتیم و همین امر باعثشد تا یک گل زود هنگام بخوریم اما در ادامه با صحبت‌هایی که بین دو نیمه قلعه‌نویی انجام داد، بازی خوبی انجام دادیم و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

قاضی درباره گلی که به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل حاصل یک کار تیمی بود که روی سانتر زیبای خسرو حیدری توانستم دروازه راه‌آهن را باز کنم. من این گل را تقدیم دخترم می‌کنم و خوشحالم که با گل من استقلال به سه امتیاز بازی دست پیدا کرد.

مهاجم استقلال در پایان درباره بازی بعدی این تیم برابر استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. برابر آنها بازی آسانی نداریم اما امیدوارم با حضور هواداران بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز