خبرگزاری کار ایران

روشن: مدیریت استقلال قهرمانی این تیم را نمی‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۳۵۵

پیشکسوت استقلال همچنان منتقد شماره یک مدیریت این باشگاه است.

حسن روشن در گفت‌وگو با ایلنا درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی از ابتدا برای استقلال بود و تراکتور با همه توانایی‌هایش زور بردن نداشت. بازیکنان مثل همیشه زحمت کشیدند و کاری که باید می‌کردند را انجام دادند. استقلال در حد نام خودش بازی کرد و پیروزی حقش بود.

وی افزود: قبل از بازی شاید ترسی از تراکتور وجود داشت که با توجه به برتری هفته گذشته برابر نساجی مازندران با انگیزه مضاعف وارد زمین شود ولی بازیکنان استقلال مطمئن‌تر از مسابقات قبل بازی کردند. استقلال بازی مهمی را با برد و این سه امتیاز در ادامه مسابقات به کارش خواهد آمد. تراکتور از تیم های مدعی قهرمانی است و شکست دادنش کار راحتی نیست.

پیشکسوت استقلال در انتقاد از مدیران باشگاه گفت: مدیریت کلان باشگاه استقلال به دنبال قهرمان شدن تیم نیست. برنامه هایشان هم بر این اساس جلو نمی رود و دوست نداشتم وارد فامیل بازی آنها شوم. یک تیم سه پست مهم دارد: اول مدیرعامل، دوم سرمربی و سوم سرپرست. از آقای خطیر خواستم آقای سامره را از پست سرپرستی بردارد و جای دیگری از او استفاده کند چون این فرد برای آن پست مهم مناسب نیست که مدیرعامل گفت: سامره دوست ماست. من هم جواب دادم: دوست تان را جای دیگری قرار دهید؛ مثلا او را بگذارید قائم مقام باشگاه اما دیدم فایده ای ندارد.

روشن گفت: الان بخش مدیریت فنی کارش را درست انجام می دهد و این هم برعهده نکونام است. بازیکنان هم از جان و دل مایه می گذارند و با آنکه استقلال ستاره ندارد اما تیم هستند. تا امروز هم خوب نتیجه گرفته اند اما برای قهرمانی مدیریت کلان هم مهم است که در آن بخش کار مشکل دارد و این افراد به دنبال قهرمانی استقلال نیستند و اتفاقا دوست دارند تیم قهرمان نشود. این را احساس کردم و کنار کشیدم.

این چهره درباره محتوای جلسات خود با علی خطیر گفت: فقط می توانم بگویم که اینها می خواستند به من حکمی بدهند اما در کارم دخالت کنند که زیر بار این مسئله نرفتم. این نوع مدیریت قطعا به استقلال و جواد نکونام لطمه می زند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز