خبرگزاری کار ایران

سپاهان مقابل آلمالیق زرد می پوشد

سپاهانی‌ها با جت اختصاصی به تهران رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۹۹۲

شاگردان ژوزه مورایس برای انجام دیدار مقابل آلمالیق وارد تهران شدند.

به گزارش ایلنا تیم فوتبال سپاهان ایران که به‌‎خاطر حکم انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه برگزاری دیدارهای خانگی خود در دور برگشت لیگ قهرمانان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان را ندارد و باید در استادیوم آزادی از رقبایش میزبانی کند، برای انجام مسابقه فردا مقابل آلمالیق وارد تهران شد.

شاگردان ژوزه مورایس صبح امروز یک جلسه تمرینی در زمین اختصاصی خود در باغ فردوس اصفهان برگزار کردند و پس از صرف ناهار به فرودگاه رفتند و با پرواز چارتر به سمت تهران پرواز کردند.

کاروان تیم فوتبال سپاهان دقایقی قبل با پرواز اختصاصی وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و قرار است اعضای این تیم امشب در هتل المپیک استراحت کنند و آماده بازی فردا مقابل آلمالیق ازبکستان شوند.

همچنین نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اینکه قرار است روز دوشنبه دو بازی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود، مسائل مربوط به میزبانی سپاهان را بررسی کرد.

همچنین رنگ لباس‌های دو تیم برای مسابقه دوشنبه شب مشخص شد. بر این اساس سپاهان با لباس‌های زرد رنگ همیشگی به میدان خواهد رفت و نماینده ازبکستان نیز مثل بازی رفت لباس‌های آبی رنگ برتن خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز